شناسه خبر : 31627
شنبه 18 بهمن 1393 , 09:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

3 هزار نهال به یاد 3 هزار شهید

به گزارش ایسنا، شیردل عرب در حاشیه این آیین نهالکاری در پارک شقایق مهدیشهر گفت: امروز به صورت نمادین با حضور فرماندار،بخشدار، فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر، مدیران ستاد اجلاسیه، جمعی از مسئولین شهرستان و بسیج سازندگی، 198 نهال به یاد شهدای شهرستان مهدیشهر غرس شد.

وی بیان کرد: پارک دشت شقایق در ورودی شهر مهدیشهر در 20 هکتار متر مربع زمین طرح ریزی شده است تا مورد استفاده مسافران و گردشگران قرار گیرد.

شهردار مهدیشهر افزود: فاز اول نهالکاری این پارک در راستای اجلاسیه 198 شهید شهرستان امروز شروع شده و تا نوروز 3 هزار اصله نهال به یاد 3 هزار شهید استان سمنان غرس می شود.

عرب تصریح کرد: نهال هایی که در این پارک کاشته می شود در گونه های مختلف و با توجه به سازگاری با اقلیم و خاک این منطقه است.

وی اضافه کرد: پارک دشت شقایق مهدیشهر بعد از نهالکاری با فراهم آوردن امکانات مختلف به پارک شهری تبدیل می شود که در طرح ریزی‌ای که انجام شده 3 سال به طول می انجامد.

شهردار مهدیشهر از انتقال 3 کیلومتر خط لوله آب برای احداث این پارک خبر داد و گفت: پارک دشت شقایق مهدیشهر، به عنوان یادگاری از اجلاسیه 198 شهید شهرستان مهدیشهر برای مردم این شهر باقی خواهد ماند.

عرب همچنین از ستاد اجلاسیه شهدای مهدیشهر، فرماندای، منابع طبیعی، سپاه، بسیج سازندگی و شورای شهر مهدیشهر برای همکاری در نهالکاری و احداث این پارک تقدیر کرد.

 

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi