شناسه خبر : 31658
شنبه 18 بهمن 1393 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

راه یابی سه عنوان کتاب دفاع مقدس البرز به بخش نهایی کتاب سال

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز سه عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس که به همت این اداره کل تهیه،تدوین و به چاپ رسیده است به بخش نهایی برترین های کتاب سال دفاع مقدس درسال 93راه یافته است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز ضمن اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: در راستای حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس در استان البرز معاونت ادبیات این اداره کل ضمن پشتیبانی و حمایت از نویسندگان حوزه ادبیات دفاع مقدس در استان البرز، سعی و کوشش نموده تا با تولید آثار فاخر ادبی، فرهنگ غنی مقاومت و ایثار را در بین جوانان مشتاق و علاقه مند ارائه نماید. در همین راستا با تولید 26 اثر ادبی، فعالانه در این راه قدم برداشته است و بحمدا... سه اثر از این تولیدات به نامهای: " آخرین معبر " خاطرات آقای حسن ایزدبین و با تدوین آقای خسرو عباسی خودلان در بخش خاطرات خود نوشت و کتاب " سرداران سوله " خاطرات دکتر ابوالقاسم اخلاقی و دکتر ایرج محجوب با قلم خانم فاطمه دهقان نیری در بخش مجموعه خاطره و کتاب " حاج روح ا... " با قلم خانم معصومه قیطاسی پیرامون زندگی سردار شهید حاج روح ا... اصل دهقان در بخش زندگینامه داستانی پس از داوری کارشناسان به بخش نهایی جایزه کتاب سال دفاع مقدس کشور راه یافتند.

سردار اسلامی در ادامه افزود: در حوزه ادبیات آثار قلمی و مکتوب فاخر، ماندگاری بالایی دارند و آنچه برای ما مهم است به رشته تحریر آوردن حماسه های رزمندگان اسلام برای استفاده نسل فعلی و نسل های آینده است.

لازم به توضیح است مراسم جایزه کتاب سال دفاع مقدس کشور در اسفند ماه سال جاری برگزار و از بین نامزدهای کسب جوایز، آثار برتر معرفی می گردند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi