شناسه خبر : 31708
یکشنبه 19 بهمن 1393 , 14:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شعرخوانی شاعران در کنار جانبازان

شهیدنیوز: همزمان با ایام مبارک دهه فجر تعدادی از شاعران خراسانی و مشهدی با شرکت در محفل شعر سروهای انقلاب به شعرخوانی در کنار جانبازان پرداختند.

همزمان با ایام مبارک دهه فجر و سی و ششمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی شب شعری با عنوان «سروهای انقلاب» در مرکز توانبخشی جانبازان امام خمینی (ره) در بوستان ملت مشهد مقدس برگزار شد.

در این شب شعر که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه سه مشهد مقدس و با حضور 50 نفر از شعرای نام‌آشنای مشهدی و خراسانی و جانبازان هشت سال دفاع مقدس برگزار شد، شاعران شرکت یافته به شعرخوانی پیرامون انقلاب، دفاع مقدس و ایثار و شهادت پرداختند.

در این شب شعر صمیمانه قاسم ملک‌دار قائم مقام و سید مجید حسینی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، مهندس برهانی شهردار منطقه 11 مشهد مقدس و تنی چند از مسئولین شهرداری و بنیاد شهید منطقه 3 مشهد مقدس نیز حضور داشتند.

لازم به ذکر است در پایان این نشست دوستانه و ادیبانه شاعران خراسانی صاحب کتاب با اهدای نسخه‌ای از تألیفات خود به جانبازان مرکز توانبخشی امام خمینی (ره) مقام والای این ایثارگران حماسه‌ساز را گرامی داشتند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi