شناسه خبر : 31710
یکشنبه 19 بهمن 1393 , 14:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری همایش 3 هزار نفری کوه‌پیمایی

شهیدنیوز: همزمان با ایام فرخنده و مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی جمع 3 هزار نفری از خانواده‌های شهدا و ایثارگران مشهدی در همایش بزرگ کوه‌پیمایی شرکت کردند.

به مناسبت فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همایش بزرگ کوه‌نوردی خانوادگی شهدا و ایثارگران با مشارکت شهرداری منطقه 9 مشهد، سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح و بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه 3 مشهد مقدس برگزار شد.

در این همایش که با حضور بیش از 3 هزار نفر از اعضای خانواده‌های شهدا و ایثارگران همراه بود شرکت کنندگان با پیمودن مسافت 3 کیلومتری با استقامت خود یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب و جنگ تجدید پیمان کردند.

لازم به ذکر است در این همایش ورزش همگانی، که با هدف حفظ و ارتقای سلامت روحی و جسمی خانواده‌های شهدا و ایثارگران برگزار شد، شهردار منطقه 9 و رئیس بنیاد منطقه یک مشهد مقدس نیز حضور داشتند . در پایان به قید قرعه به شرکت کنندگان هدایایی تقدیم شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi