شناسه خبر : 31759
سه شنبه 21 بهمن 1393 , 08:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وداع با شهیدان مدافع حرم در کاشمر

با حضور جمعی از مسئولان، خانواده شهدا و جانبازان مراسم وداع با شهدای حرم حضرت زینب(س) در امام زاده سید حمزه کاشمر برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در حاشیه این مراسم فرماندار کاشمر با بیان این‌که شهدای مدافع حرم پرچمداران دفاع از مکتب اهل بیت(ع) هستند، گفت: اگرچه جنگ هشت ساله به پایان رسید اما هنوز فیض شهادت بسته نشده است.

مهدی فروزان با اشاره به این‌که امروز ما هرچه داریم به دلیل رشادت‌ها، ایثار و از خودگذشتگی شهدا و خانواده‌های آن‌هاست، عنوان کرد: سوریه و حرم مطهر حضرت زینب(س) خط مقدم جبهه مقاومت است و باید در پاسداری از آن از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

فروزان با انتقاد از گروه‎های تروریستی که به نام اسلام و مسلمان و دفاع از حقوق مسلمانان دست به عملیات انتحاری می‏‌زنند و جان افراد بی‎گناه را می‏‌گیرند، ابراز کرد: امروزه در کشورهای عراق و سوریه گروه‌های تروریستی و داعش روزانه صدها نفر زن و مرد و کودک بی‎گناه را به شهادت می‎رسانند که از نظر اسلام مردود است.

وی در ادامه با بیان این‌که گروه تروریستی داعش به عنوان اسلام و به دستور اربابان خودشان آمریکا و انگلیس و مخصوصا اسرائیل با کمک عربستان و دلارهای سعودی بلای جان اسلام شده‌اند، افزود: فعالیت‌های داعش در عراق و کشورهای اسلامی نه تنها با اسلام هیچ نسبتی نداشته بلکه با شرع اسلام کاملا در تعارض است.

فرماندار کاشمر با تاکید براین که داعش با برافراشتن پرچم استقلال خواهی مذهبی در میان فرقه‌های اسلامی درصدد است به حکومت نامشروع خود مشروعیت داده و خود را یکی از گروه‌های وابسته به اسلام در سطح دنیا معرفی کند، عنوان کرد: گروهک تروریستی داعش، خطری است که همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی را تهدید می‌کند.

یادآوری می‌شود؛ آیین وداع با شهیدان برات الله سلطانی، مجتبی عبدالهی و مصطفی دانش سه شهید مدافع حرم زینب(س) در محل بقعه متبرکه سید حمزه(ع) برگزار و پس از پایان مراسم جهت دفن به مشهد مقدس انتقال داده شدند.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi