شناسه خبر : 31762
سه شنبه 21 بهمن 1393 , 09:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل از چهار خانواده شهید و ایثارگر مهدیشهر

تجلیل از چهار خانواده شهید و ایثارگر مهدیشهر

حجت الاسلام والمسلمین حسنی در ادامه برنامه های سفر یک روزه خود به شهرستان سمنان در راستای اجرای طرح سپاس و با هدف بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران در دهه فجر به همراه مسئولان شهرستان مهدیشهر با 4 خانواده شهید و ایثارگر این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد .

در این دیدارها ضمن پرس و جو از وضعیت کار و معیشت خانواده ها  در مورد خاطرات دوران دفاع مقدس، چگونگی شهادت، اسارات یا جانبازی ایثارگر منسوب به خانواده گفت و گو شد.

همچنین حجت الاسلام حسنی اظهار داشت: انجام این دیدارها، جدای از وظیفه کاری و اداری، یک توفیق معنوی است که نصیب ما در مقام خدمتگزاران نظام شده است. ما قبل از ارائه هرگونه خدمتی در قبال صبر و بردباری و بزرگواری شما عزیزان سر تعظیم فرود آورده و سپاسگزار شما هستیم.

وی با نقل خاطراتی از عنایات و کرامات شهدا از یادگاران شهدا و ایثارگران دلجوئی و از شان و منزلت آنان تجلیل و قدردانی کرد.

                            

شهید علی اکبر تورانیان، متولد 1344 در سال 1362 در عملیات مهران به شهادت رسید. شهید ذوالفقار تورانیان، متولد 1348 در تاریخ 29 آبان 66 در ماووت عراق به شهادت رسید. جانباز پنجاه و پنج درصد حیدر نادرزاده در سال 1365در عملیات مهران بر اثر پاتک دشمن در منطقه رضا آباد غرب به افتخار جانبازی نائل شد. آزاده و جانباز بیست و پنج درصد حسین قادری طی عملیات مرصاد در سال 1367 به اسارت دشمن در آمد.

شهید مدافع حرم، سید آیت الله حسینی از اتباع افغان و مقیم مهدیشهر که در هفته جاری به دست گروهک تکفیری در سوریه به شهادت رسید.

در این دیدارها، حجت الاسلام فریدون، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، حجت الاسلام بارانی، امام جمعه مهدیشهر، قنبری، فرماندار، شوقانی، فرمانده سپاه شهرستان، معاونان بنیاد استان و دیگر مسئولان شهرستان نیز حضور داشتند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi