شناسه خبر : 31773
سه شنبه 21 بهمن 1393 , 11:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

افتتاح مرکز تصویر برداری شاهد بیمارستان مصطفی خمینی

شهیدنیوز: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه جمعی از مسئولان معاونت بهداشت و درمان بنیاد، ضمن بازدید از تجهیزات مرکز تصویربرداری شاهد بیمارستان مصطفی خمینی این مرکز را افتتاح کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی صبح امروز، سه شنبه 21 بهمن ماه 93 در مراسم افتتاح مرکز تصویربرداری شاهد واقع در بیمارستان مصطفی خمینی با تبریک یوم الله 22 بهمن از زحمات مدیران و مسئولان این مرکز تشکر کرد و گفت: در مدتی که به بنیاد شهید و امور ایثارگران آمده ام از روند خدمات رسانی بیمارستان های بنیاد راضی بوده ام چراکه شکایتی از آن ها نداشته ایم و این نشان می دهد سطح رضایت ایثارگران بسیار بالاست.
معاون رییس جمهور در رابطه با رویکرد نوسازی بیمارستان های بنیاد، ادامه داد: در یک سال و نیم قبل دقت نظر زیادی روی بیمارستان های ساسان، خاتم الانبیا(ص) و مصطفی خمینی داشتیم و به تجهیز آن ها؛ چه در بخش نوسازی ساختمانی و چه در بخش تجهیزات پزشکی اقدام کرده ایم که افتتاح مرکز تصویربرداری شاهد از جمله این برنامه ها است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن بیان این مطلب که دغدغه اصلی بنیاد در طول یک سال و نیم قبل نوسازی ساختمان قدیمی بیمارستان های ساسان و خاتم الانبیا(ص) بوده است، افزود: نمی گویم تجهیزاتی که در بیمارستان های بنیاد به کار گرفته می شود، بهترین تجهیزات است اما ما همواره درصدد ارتقای آن ها بوده و این مساله باعث خوشحالی ماست.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین درمورد موقعیت بیمارستان های بنیاد و طرح سلامت، گفت: پیش از این بحث مطرح شده بود که بیمارستان های بنیاد که خصوصی هستند زیر نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بروند اما به دلیل بار مالی این پیشنها رد شد ولیکن درمان ایثارگران و خانواده های شاهد در این بیمارستان ها رایگان است.



افتتاح مرکز تصویر برداری شاهد بیمارستان مصطفی خمینی

  

اینستاگرام
سلام آقای شهیدی
شاد باشید از اینکه مسئولین همین بیمارستان مرا زیر پاهایشان له کرده اند. و تاکنون فریاد تظلم خواهی ام را پاسخی نداده اند و حتی 6 نامه نیز از سوی بنیاد ارسال شده و تاکنون هیچکس مرا یاری ننموده... خوشحال باشید که من جانباز و خانواده 2 شهید دیگر امیدی ندارم الا خدا که از بنده گان خدا دیگر قطع امید کرده ام.
اين نير بگذرد همكار گرامي ناراحت نباش......................
آقاي كوچكي من از ظلمي كه در حق شما شده با خبرم اما دل قوي دار كه خدا حاضر و ناظر بر اعمال و آمال بنده هايش هست.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi