شناسه خبر : 31945
سه شنبه 28 بهمن 1393 , 13:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

احوال من شرح وبیان ندارد!

درمنطقه جنگی فکه بر اثر اصابت ترکش گلوله تانک ازناحیه پای راست از بالای زانو قطع عضوشدم ضمناً پای دیگرم نیزمورداصابت ترکش قرارگرفت.

علیرضا آقامیرزایی  -  باسلام واحترام اینجانب علیرضاجودکی آقامیرزایی جانباز55%با کدجانبازی: 1506004396که درمنطقه جنگی فکه بر اثر اصابت ترکش گلوله تانک ازناحیه پای راست ازبالای زانو قطع عضوشدم ضمناً پای دیگرم نیزمورداصابت ترکش قرارگرفت. به دلیل جوان بودن، وحشت ازبستری شدن دربیمارستان اعصاب وروان وحرف ها وصحبت های اقوام وهمسایگان درپاسخ به سؤالات پزشکان بیمارستان می گفتم که مشکل دیگری ندارم.

باسپری شدن زمان متوجه شدم که ازلحاظ روحی، روانی نیزدرشرایط بدی قراردارم. به پزشکان متعدداعصاب و روان مراجعه کردم و تحت درمان قرارگرفتم. درسال 83 به علت شدت بیماری به مدت 6 ماه دربیمارستان اعصاب وروان بستری شدم. بعداز ازدواج ازناباروری خویش مطلع شدم. برای درمان به پزشکان متخصص زیادی مراجعه کردم ولی داروها بی اثربودند. چندین بارنیزاقدام بهIVFوIUIکردم ولی بی نتیجه بود.

باگذشت 23سال ازداشتن فرزند نیزمحروم می باشم.لازم به ذکر است که هیچ کدام ازاعضای خانواده ام مشکل ناباروری ندارند. ناراحتی، اعصاب وروان، ناباروری، مشکلات خانوادگی، بیماری های گوارشی، سنگ وکیست کلیه، انحراف کمر، دیسک کمروگردن وفتق عضله پای چپ، همه وهمه ناشی ازضایعه ی مجروحیت می باشد.

باهمه ی این ها جای خالی فرزند درخانه مان که هم برای من وهم برای همسرم رنج آوراست بیش ازپیش خودرا نشان می دهد. فرزندی که اگربود می توانست کمک حالمان باشد. بااین توصیفات بعداز27 سال درصدجانبازی من ثابت مانده است. حال خود قضاوت کنید آیا بسیاری ازبیماری های من دراثرموج انفجار، استرس های وارده، مصرف داروهای مختلف که خودنیز دارای عوارض می باشد، قطع پا وکم شدن یک ستون ازبدنم نبوده است ؟!!

حالا من مانده ام باکوله باری ازمشکلات که گفتنشان برایم چندان هم آسان نیست. خواهشمندم مطالب من رادرآن سایت منتشرنمایید.

باتشکر ازشما

اینستاگرام
باسلام . برایت طول عمر باعزت آرزو دارم دلاور. مطمئن باش اجراخرویت محفوظ است .مستدام باشی انشااله .
ازاینکه بامن ابرازهمدردی کردی متشکرم
ازاینکه بامن ابرازهمدردی کردی متشکرم
با سلام وآرزوی سلامتی به این جانباز گرامی ما نیز مثل شما قطع عضو از بالای زانو می باشم ازمسئولین ومتخصصان کمیسیون پزشکی عالی درخواست داریم باتوجه به عوارض ناشی از قطع عضو خصوصا از بالای زانو .درصدی قابل توجه ای به عوارض ناشی از در نظر بگیرند . با کمال تشکر

...

به همه عزیزان جانباز قطع عضو باید حداکثز جانبازی یعنی 70 % بدهند ؟!

این تعیین درصد فعلی کشکی و ظالمانه است و کسی قبول ندارد ؟!

شنیدن این درد دل هم بسیار سنگین است چه رسد به زندگی کردن با این شرایط. درود بر جانبازانی که برای دفاع از این خاک، بی ادعا از جسم خود بخشیدند تا ما اینگونه راحت زندگی کنیم و ای کاش ما جواب این فداکاری ها را با توجه کردن به آن ها و مشکلاتشان میدادیم. ای کاش به جای خرج های غیر ضروری در کشور توجه مان را به مردم و جانبازانمان و همه ی اقشار تحت فشار متمرکز کنیم اما در عمل نه فقط در سخن
همرزم عزیزم اقامیرزایی، سلام. درصدهایمان باهم یکیست و دردها و بیماریها مشابه و برای همین می توانیم خوب همدیگه رو درک کنیم. نمیدونم خدای نکرده سابقه اسارت هم داری یا نه، امیدوارم نداشته باشی اما میخوام اینو بگم که همه ما می بینیم هرروز همرزمان جانباز و ازاده ازمیان ما می روند و به ملکوت اعلی می پیوندند پس مواظب باشیم طرف حسابمون فقط خدا باشد و بس. باورکنید اگه 70درصد هم بگیریم فرقی نمی کند فقط مسئولیتمان سنگین ترمی شود. خدانکند درصد را بخاطر مزایای احتمالی آن بخواهیم که اگرهم صدهامیلیارد به پای ما بریزند به اندازه یک درصد خلوص ارزش ندارد. این ها را برای کسانی که درصدشان پایین است می گوییم که فکرمی کنند اگر5درصد به 15درصدتبدیل بشه دیگه مشکل ندارند یا 15 به 25 و 25 به 45 و 50 و الی آخر. اینقدر که برای درصد حرف می زنیم و آرزو داریم، اگه واقعا به درگاه خدا بنالیم و از او بخواهیم، یقینا دنیا و آخرتمان درست می شود. یقین داشته باشیم.
سلام عزیز برادر .. شرح حال شما ناخودآگاه زبانم را به این آیه گشود ...
و یجعل له مخرجا و یرزقه من حیث لایحتسب ... و من یتوکل علی الله فهو حسبه ... ان الله بالغ لکل شی ء قدرا ....دلم می خواهد بدانی نگاه من به شما و رنج هایتان یک احساس زودگذر نیست ..
اخوی در یک چیز از شرح دردی که نوشته ای با شما همدردم ..اجر رنج و درد شما را که شهید زنده هستید خدا متقبل شده است ..
پس ای رزمنده محبوب خدا در راه کاهش دردهای جسمی از مشورت پزشکان حاذق استفاده کنید ... پس از آن برای کاهش دردهای روحی سعی کنید روحیه خود را تقویت نمایید .. اعتماد به نفس خود را بیشتر کنید .....
اخوی دردهای جسمی که کم شوند خیلی سخت نیست که به داشته ها ی فعلیمان لحظات شاد برای خود رقم بزنیم و شکر آنها را به جا آوریم .و تو خود می دانی و ان شکرتم لازیدنکم یعنی چه ؟
در ضمن راه رسیدن به آرزویی که شما و همسرت داری واقعا سخت نیست .ولی من دلم نمی خواهد آن را به شما پیشنهاد کنم بلکه مایلم به زودی خودت بنویسی که این راه را با انتخاب آگاهانه رفته ای ... نمی دانم متوجه منظورم شدی یانه ؟؟ می خواهم بگویم شک ندارم قلب مهربان تو همسرت آن قدر وسیع است که یک نفر دیگر را در آن جا بدهی ...

سلام دلاور بنیادشهید یا بهتر بگویم طرز تفکری ضد ایثارگران. حق همه را ضایع کرده است. آرزوی سلامتی برایتان دارم.
بانظرشمابرادرعزیز موافقم
بشه 200000000000000000000 درصد برای کی میخوای تو که بچه هم نداری چرا حریص شدید
پس مابایدچون بچه دارنشده ایم ازهمه ی حق وحقوق خودبگذریم یابه تعبیردیگرسرمان رابگذاریم وبمیریم!
همرزم عزیز مطمن باش خداوند جواب این سنگدلان خواهد داد همه ما شاهد هستیم بعضی ها با چه حربه های میخواهند باگواهی جبهه جانباز 70درصد بشوند آقایانی که تومجلس بساط سواستفاده وتحقیر جانبازان واقعی را قراهم میکنند باید بفهمند هیچ کس وهیچ چیز با یک جانباز قابل مقایسه نیست
واقعا برات متاسفم این چه حرفیه شما زدین
متأسفانه همینطوراست کسانی که توی مجلس سفره پهن کرده اند به فکر منافع خودشان هستند تا مردم البته بخاطرخالی نبودن نزدیک های رأی گیری مجدد کمی یادازشهدا وایثارگران می زنند!!!!!!!!!
سلام دوست عزیزی که میفرمایی ۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰درصد ک چی بشه و حرص شدید ،بحث حرص نیس ،محترم این عزیز
حقشه و نوش جونش هرچی بش بدن ،تازه بهش کم هم دادن ، چون و عمر و زندگیشو داده
مطمئنن شما نمیتونی درک کنی مسائل و مشکلات جانبازان و اسرا و خانواده های شهید رو.
شما خوندی چه مشکلاتی برای ایشون پیش اومده!!؟؟



به عنوان برادر کوچک شما توصیه میکنم حتما برای نا باروری به خارج از کشور تشریف ببرید صددرصد نتیجه می گیرید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi