شناسه خبر : 31947
دوشنبه 27 بهمن 1393 , 15:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسابقات فوتسال ایثارگران وزارتخانه ها

شهیدنیوز: مسابقات فوتسال ایثارگران از دوازدهم اسفندماه 93 با هدایت و راهبری اداره کل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن پیام مخابرات برگزار می شود.

اسلام کریمی، مدیرکل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اولین جلسه هماهنگی و فنی مسابقات فوتسال ایثارگران وزارتخانه ها و ارگان های دولتی در سال 93  با حضور نمایندگان وزارتخانه ها در ساختمان شهید سلیمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکیل شد.

وی اظهار داشت: در این جلسه ضمن بحث و تبادل نظر در مورد نحوه برگزاری و مسایل فنی این دوره از مسابقات، مقرر شد نسبت به تداوم روند برگزاری مسابقات به صورت سالانه و تعمیم آن به سایر رشته ها اقدام و همچنین زمینه و بستر مناسبی برای حضور سایر وزارتخانه ها و سازمان های دولتی، نظامی  و انتظامی با استفاده از تمام ظرفیت ایثارگران سازمان ها در سطح استان و ستاد فراهم شود.

مدیرکل ورزشی و اردویی بنیاد شهید وامور ایثارگران در ادامه افزود: در این نشست که مسوولان تربیت بدنی و نمایندگان 17 وزارتخانه و سازمان حضور داشتند مقرر شد این مسابقات از دوازدهم اسفندماه 93 با هدایت و راهبری اداره کل ورزشی و اردویی بنیاد شهید وامور ایثارگران در سالن پیام مخابرات برگزار شود.

وی گفت: همچنین در پایان این جلسه مراسم قرعه کشی تیم ها انجام شد که طی آن تیم های شرکت کننده در مسابقات به چهار گروه تقسیم شدند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi