شناسه خبر : 31971
سه شنبه 28 بهمن 1393 , 13:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پایه انتقام نگذاریم!

م.ر.ک.جانباز - توانایی نقد نیازمند مهارت خاصی است که بتوانیم فرد را متوجه اشتباهش نماییم بدون آنکه اورا ناراحت کنیم. در غیر این صورت وقتی کسی از ما انتقاد می کند آزرده می شویم و وقتی هم که قصد داریم از کسی انتقاد کنیم از ترس اینکه طرف مقابل از ما آزرده شود از نقد کردن وامر به معروف ونهی از منکر منصرف می شویم .

پیشرفت انسان ها در سایه نقد شدن ونقد کردن و بقا و ثبات زندگی اجتماعی با امر به معروف ونهی از منکر است.

انتقاد زمانی ارزش دارمی شود که بتوانیم گفتار و رفتار کسی را اصلاح کنیم. شنیدن انتقاد ذاتآ تلخ است و به مذاق شخص مخاطب ناگوار می آید. ومهم آنکه انتقاد صحیح نیز سخت است ومهارت های خاص خودش را دارد وچنانچه این مهارت ها را ندانید نه تنها سازنده نیست بلکه باعث موضع گرفتن ٬کینه٬ ودشمنی ودشنامی می گردد.

پس ای یاران! ای همرزمان! بیاییم درست انتقاد کنیم ٬ نه پایه انتقام بگذاریم.

والسلام .

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
درود به شما اخوی رزمنده م . ر. ک
همیشه پیگیر کامنت های ارزشی شما هستم و با جان و دل منتظر مطالب ارزنده شما میباشم .... موفق باشید و موید برادر جانباز
رزمنده دلاور سلام .. فکر کنم ناراحتت کردم ؟ ببین ..مادر خوب و صبوری دارم که از بچگی یادمون داد هر وقت که دچار بلاتکلیفی می شیم که بدنبال اون ممکنه کار خطایی از ما سر بزنه بریم تو صندوق خونه و پرده رو بندازیم بعد بشینیم فکر کنیم .... اون موقع که اتاق مخصوص نداشتیم ...
حالا با اینکه خیلی دلم می خواد جواب فرمایشاتتو بدم اما هشت ساعت میل خودمو تو دلم محبوس می کنم که حرفی نزنم که انتقادم شائبه دار بشه ...
با این حال فرمایش شما را روی جفت چشمانم می گذارم تا انتقادات همیشه بر حق من جلوه ای سازنده تر به خود بگیرد ... این فرمایش شما متین است و من با تواضع عرض می کنم سمعا و طاعه یا جانباز م ر ک
باسلام .قنبر جان سلام .والا به لایزال بی شریک مقصود شما نبودید. دوستتان دارم . بحث اندیشه انسان را باز و تبادل افکار مثبت بهمراه دارد. اما جدل نزاع ودشمنی . همیشه عرض کرده ام .پشه ای در عرصه سیمرغانم .
...

در نقد استاد و سریعند ؟!

بالفور تا نظر رسید : دست به منها می زنند ؟!

و این برایشان شده تفریح و سرگرمی مجانی ؟!

بخندند که دنیا وفا ندارد ؟!

فقط بدانند و آگاه باشند که اگر زیاد بخندند دندانشان می افتد و می شکند ؟!

و 2 میلیون تومان باید خرج دندان کنند ؟!

و اگر پارتی و آشنایی که اگر بتوانند پول دندان را ز بیمه بگیرند ؟!

اگر ؟!

همه که نمی توانند مهمانی بدهند ؟!

پس ای منفی زنان بخندید ولی کمی تا مقداری آرامتر ؟!

دندونو بپا ؟!
سلام اخوی .. حالا عرضی دارم که اگر شما هم منو به خاطر این حرف راست و حقم به مسلخ ببری خم به ابرو نمیارم هیچ بلکه می خندم در حد......!!!
حیف که اون چندتا عزیز دیگه که در ضایع کردن من مهارت خاصی دارند در جمع ما نیستند !!
اخوی حالا ما بد !!خداییش شماها هم خیلی زود رنجید ؟! نازک دلید !؟ بد اخلاقید ؟ نازتون زیاده ؟! وجه مشترک اخلاقتون با تحکم حرف زدنه ؟؟؟ تحمل انتقاد ندارید اون وقت میگید ما مهارت انتقاد نداریم ؟! شما هم به ما میگید بی سوادید؟ شما اول به اعتقادات ما گفتید داعشی ؟ با یه خط شعر یا یه ضرب المثل همچین ما رو می زنید که می چسبیم به سقف !!؟؟ .......ووووووووووووووووو.... چرا؟؟
با این همه اخلاق نوبرانه ارادت من به شما ها خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی ... .... زیاده در حدی که براتون ...،؟؟
شما رو نمی دونم ولی اینبار خودم می دونم چرا ...........
باسلام .خدمت قنبر عزیز سلام به واقع می بایست در جایی دگر در زمان گذشته با یگدیگر آشنا میشدیم اما وجود بی نیاز از وجود ما اینگونه مقدرکرد بعداز حدود سه دهه در این سایت مقدس مودت احساسی برقرار گردد. به فال نیک گرفتم .
گفت هر رازی نشاید باز گفت
جفت طاق آید گهی ؛ گه طاق جفت

پناه بر خدا ... تو دیگه کی هستی ؟؟
فاش نیوز این جانباز محترم فوق تصور رقیق الاحساس هستند .!!!!!..ولله به احد لایزال ما از هیچ جانبازی دور نبودیم اونم سی سااااااال !!! خداییش خودت بگو یه جانباز می تونه از یه جانباز دور باشه ؟
فاش نیوز فال نیک برای من دیدن روی ماه تو بود که نمی دونم چرا و چی شد که نسخه آزمایشیتو رونمایی کردی ؟؟ خواهشا اصل بده !! قول بده وقتی منو به خدا رسوندی یه گزارش خوب درباره من چاپ کنی !
برادر یوسف و برادر خاکپور با دیدن کامنت برادر م ر ک همراه من بخندید .... بخند تا دنیای به روتون بخنده ولی دندوناتونو بپایید !!
تقصیر فاشه که یک کا منت ارزشی منو حذف کرد والا الان خبری از مودت احساسی نبود ؟؟؟
بهتر بود مسئولین سایت را موردخطاب قرار میدادید چون اول این عزیزان هستند که هیچ انتقادی را بر نمیتابند چند بار که نظرتان مخالف نوشته اقایان بود حتی اگرمودبانه ومحترمانه باشد وسازنده !!انوقت معنی مدارا را میفهمید اینجا هم ما به نوعی شهروند درجه 1 و2 داریم که شهروند درجه یک هر چه بنویسد مورد عنایت قرار میگیرد وبقیه بشدت سانسور خواهند شد فعلا شما درجه 1 هستید خدا نکند یکی از نوشته هایتان ولو بحق به مذاقشان سازگار نباشد انوقت منشوری خواهید شد خوب به سایت ومقالاتش بنگرید انقدر یکدست است وشبیه هم که شدیدا توی ذوق میزند چرا ؟!!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi