شناسه خبر : 32011
چهارشنبه 29 بهمن 1393 , 10:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بزرگداشت جانباز سرافراز «بابا رجب»

معاون فرهنگی دانشکده رسانه خبرگزاری فارس، از برگزاری مراسم بزرگداشت حاج رجب محمدزاده خبر داد و گفت در این مراسم با حضور چهره‌های فرهنگی، سیاسی و ورزشی از این جانباز عزیز تقدیر به‌عمل خواهد آمد.

مراسم بزرگداشت جانباز سرافراز «بابا رجب» برگزار می شود
 

به گزارش «ایثار» سید پویان حسین‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس گفت: آیین بزرگداشت حاج رجب محمدزاده جانباز سرافراز جنگ تحمیلی تحت عنوان «بابا رجب» فردا چهارشنبه 29 بهمن‌ماه از ساعت 13 تا 15 در سالن اجتماعات خبرگزاری فارس برگزار می‌شود. در این مراسم که به همت دانشکده رسانه خبرگزاری فارس و باشگاه خبری توانا برگزار خواهد شد، مستند «پسر را ببین، پدر را تصور کن» ساخته حمید یادروج و تولید شده در اداره کل صوت و تصویر خبرگزاری فارس که از برگزیدگان جشنواره فیلم عمار نیز بوده است، اکران خواهد شد.

وی افزود: همان‌گونه که مقام معظم رهبری نیز فرمودند، جانبازان حکم شهید زنده را دارند و تجلیل از این عزیزان وظیفه مذهبی، ملی و فرهنگی ماست و ما هم به جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانشجویان دانشکده و اعضای باشگاه توانا، تصمیم به برگزاری این مراسم گرفتیم.

حسین‌پور گفت: در این مراسم، شاهد حضور چهره‌های شاخص سیاسی، فرهنگی و ورزشی خواهیم بود و این عزیزان در خصوص مقام حاج رجب محمدزاده سخنانی را بیان خواهند کرد.

مدیر باشگاه خبری توانا در پایان با اشاره به سختی‌هایی که حاج رجب محمدزاده به‌واسطه جانبازی سخت خود تحمل کرده است، گفت: بابا رجب، همین الان هم پای اعتقادات انقلابی خود ایستاده و ذره‌ای از آن‌ها عقب‌نشینی نکرده است و زندگی او می‌تواند به عنوان سرمشق و الگویی در زندگی امروز ما به شمار آید.

مراسم بزرگداشت و تقدیر از جانباز سرافراز خطه خراسان، حاج رجب محمدزاده فردا (چهارشنبه) از ساعت 13 تا 15 در سالن همایش‌های خبرگزاری فارس  واقع در میدان فردوسی، بهسمت میدان انقلاب، کوچه شاهرود، پلاک 1 برگزار خواهد شد.

اینستاگرام
می دانی بابا رجب ،

یاد تو مرا بدجور غمگین می کند .

باورم نمی شود فردا دیگر تورا نخواهم دید .

اما سالها از تو خواهم شنید .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi