شناسه خبر : 32019
چهارشنبه 29 بهمن 1393 , 13:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع پیکر شهید افغانستانی مدافع حرم

خبرگزاری تسنیم: پیکر شهید «نقیب الله هرازه» یکی دیگر از مدافعان افغانستانی حرم حضرت زینب(س) روز گذشته تشییع و در کنار چند تن از شهدای ایرانی مدافع حرم در قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.

 

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیکر شهید «نقیب الله هرازه» یکی دیگر از مدافعین افغانستانی حرم حضرت زینب(س) روز گذشته تشییع و در کنار همرزمانش به خاک سپرده شد.

روز گذشته پیکر این شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) در میان حزن و اندوه جمع کثیری از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران طی مراسم باشکوهی در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) تشییع و در کنار چند تن از شهدای ایرانی مدافع حرم در قطعه 50 گلزار شهدا به خاک سپرده شد.

شهید هزاره از مهاجران افغانستانی ساکن ایران بود که به صورت داوطلبانه برای مبارزه در برابر جریانات تکفیری رهسپار سوریه شده بود. پیکر مطهر او به دلیل حضور اقوام و خانواده اش در ایران به خاک سپرده شد.

 

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi