شناسه خبر : 32065
شنبه 02 اسفند 1393 , 12:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

استقبال از کاروان‌های راهیان نور نوروزی

شهردار خرمشهر با بیان اینکه تردد زائرین راهیان نور و میهمانان نوروزی به سهولت انجام گیرد،گفت: تا اول اسفند ماه 145 تابلوی جهت‌نما در درون شهر برای راهنمایی مسافران نصب خواهد شد.

به گزارش ایسنا، محمد حویزاوی افزود: برای ساماندهی شهرو بهسازی از بهترین مشاورین رتبه یک ازبع طراحی به کار گرفته شده است.

 

وی شروع عملیات اجرای بهسازی شهر را در 12 پارک هسته مرکزی شهرتا به سمت حاشیه شهر از جمله پارک‌های شهر، حجاب، بیان، مبارز، پارک مقاومت نام برد و گفت: در روبروی مسجد جامع از دیگر نقاط بهسازی شهر انجام خواهد گرفت.

 

وی بحث استاندارد شدن مبلمان شهری را به سبک یک واحد و یک تیپ عنوان کرد و افزود: این کار در استان خوزستان برای اولین بار انجام می شود واجرای این طرح در شهر تا کنون بی نظیر بوده است.

 

شهردار خرمشهراستفاده از فضای گسترده در پیاده رو سازی، نصب صندلی‌های جدید در داخل نقاط شهربرای استراحت، نصب باکس‌های زباله‌های جدید،نصب روشنایی خیابانهای شهر به یک شکل را از دیگر برنامههای اجرایی درون شهری نامید و گفت: این کار از اول آذرماه شروع شده است و تا قبل از اعزام راهیان نور در نیمه اسفند ماه به پایان می‌رسد و در جهت استفاده به میهمانان و زائرین دور و نزدیک شهر خرمشهر اجرا می‌شود.

 

وی با بیان اینکه 80 درصد عملیات زیبا سازی شهر برای استقبال مهمانان و زائرین راهیان نور انجام شده است،گفت: برای اینکه تردد مسافران راهیان نور در خرمشهر سهل تر و آسان‌تر انجام شود 145 تابلوی جهت نما و راهنما در چهار گوشه شهر و نقاط هسته مرکزی شهر طراحی و ساخته شده است که تا اول اسفند ماه جاری نصب خواهد شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi