شناسه خبر : 32601
شنبه 16 اسفند 1393 , 13:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سفر دانشجویان کهگیلویه و بویراحمد به مناطق عملیاتی جنوب

670 نفر از دانشجویان پسر نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه کهگیلویه و بویراحمد شهرام مهدوی مطلق، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در مراسم بدرقه این دانشجویان به خبرنگاران گفت: این دانشجویان به مدت سه روز از یادمان های شلمچه، دهلاویه، طلائیه و هویزه دیدن خواهند کرد.

 

وی افزود:امسال سه هزار دانشجو به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد و این کاروان آخرین گروه دانشجویی برادران است.

 

مهدوی مطلق هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور را آشنایی بیشتر دانشجویان با دفاع مقدس و ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلام عنوان و اظهارکرد: استقبال دانشجویان نسبت به سال گذشته بیشتر بوده و مجبور شدیم از میان دانشجویان داوطلب قرعه‌کشی کنیم.

 

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: راویان دوران دفاع مقدس و روحانیون برای پاسخگویی به سوالات دانشجویان در این کاروان حضور دارند و در نظر داریم تا از این فضا برای برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی استفاده شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi