شناسه خبر : 32621
دوشنبه 25 اسفند 1393 , 12:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نامه ورزشکاران جانباز به رئیس بنیادشهید

جمعی از جانبازان ورزشکار طی نامه ای به رییس بنیاد خواستار اهتمام جدی به وضعیت ورزش جانبازان و ایثارگران شدند.

فاش نیوز - جمعی از جانبازان ورزشکار طی نامه ای به حجه الاسلام شهیدی خواستار اهتمام جدی  نسبت به ورزش و سلامتی ایثارگران و تسهیلات ویژه نسبت به برگزیدگان مسابقات ورزشی جانبازان و ایثارگران شدند. متن نامه بدین شرح می باشد:

حضرت حجه الاسلام والمسلمین آقای شهیدی                                        

نماینده محترم ولی فقیه ،معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

با سلام و تحیت

احتراماً ،در خصوص مسابقه کشوری وزنه برداری ویژه جانبازان و مسابقه آمادگی جسمانی و قدرتی فرزندان شهدا وجانبازان که در مورخ 10 لغایت 14 اسفند 93 در استان مازندران شهر رامسر برگزار گردید ،به استحضار می رساند:

ضمن تقدیر و تشکر از حمایتهای حضرتعالی نسبت به ورزش جانبازان و ایثارگران و همچنین مسئولین برگزار کننده مسابقات فوق که زحمات فراوانی را جهت برگزاری متحمل شده اند که در حقیقت چنین اقداماتی جامه عمل پوشاندن  به فرمایش مقام معظم رهبری "ورزش برای همه لازم ولی برای جانبازان واجب است" میباشدو بتوانیم به اهمیت ورزش برای همه افراد به ویژه جانبازان و ایثارگران بپردازیم و مسابقات کشوری یک فرصت ارزشمند برای دستیابی به استعدادها و توانایی های جانبازان و ایثارگران است و امیدواریم از فرصت پیش آماده مسئولین ورزشی بنیاد ،نهایت بهره برداری و استفاده را نمایند.

اینجانبان امضاء کنندگان ذیل ،ورزشکاران شرکت کننده در مسابقه کشوری وزنه برداری وآمادگی جسمانی و قدرتی ، درخواست های ذیل را از محضر حضرتعالی داشته و امید است ان شاء الله با تدابیر حضرتعالی ، بتوانیم بسترهای لازم جهت شکوفا شدن ورزش وترغیب و تشویق هر چه بیشتر ایثارگران به ورزش گردیم و در نهایت شاهد جامعه ایثارگران شاداب و باصلابت باشیم و در آینده شاهد درخشش  ورزشکاران در میادین بین المللی و برافراشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران باشیم.

1- برای ورزش ایثارگران هر مقدار هزینه شود قطعاً از هزینه های درمانی آنان کاهش خواهد یافت لطفاً برنامه ریزی و تصمیمات جدی تری برای این امر مهم صورت گیرد.

2- با عنایت به استقبال بی نظیرجانبازان و فرزندان شهدا و ایثارگران از مسابقات مذکور که دومین دوره برگزاری آن میباشد ،دستور فرمایید هرساله بصورت مداوم مسابقات برگزار شود.

3- با توجه به اهتمام جدی ونگرش ویژه حضرتعالی نسبت به ورزش و سلامتی ایثارگران،فردی را بعنوان مشاور ورزشی ایثارگران منصوب ،تا ضمن ارتباط نزدیک با ورزشکاران ،تدابیر و برنامه ریزی های بیشتری در خصوص ورزش اتخاذ گردد

4- با توجه به وضعیت خاص ویژه جانبازان و ایثارگران وعدم امکان حضور در کاروان های اعزامی فدراسیون جانبازان ومعلولین به مسابقات برون مرزی، ترتیبی اتخاذ گردد تا نفرات برتر مسابقات کشوری، خارج از ضوابط فدراسیون در مسابقات خارجی شرکت نمایند.

5- جهت ایجاد رغبت وانگیزه در ورزشکاران دستور فرمایید تا مسابقات ویژه مجروحین جنگی با دعوت از کشورهای اسلامی در ایران برگزارگردد(قبل ازحضورحضرتعالی در بنیاد ،هماهنگی های لازم صورت گرفت، ولی عملی نشد).

 

 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
درخواست بسیار خوبی است امید است رییس بنیاد نسبت به اجابت آنان دستورات لازم را صادر و پیگیری ویژه صورت گیرد و نتیجه آن جهت انعکاس و اطلاع به ایثارگران در این سایت به چاپ برسد.
بنظر بنده حاج آقا شهیدی باید برای هر گروه از جانبازان بویژه جانبازان 70 درصد جانبازی از همان قشر انتخاب نماید مثلا برای جانبازان دو پا قطع _ جانبازان روشندل _ و ....
در کنار آن مشاور ورزشی هم نیاز است
بله واقعا درست گفته ایشان
اگر برای ما دختران فرزند شهید هم یک مشاور دختر انتخاب نماید عالیست
چه ایده مزخرفی
اگر اینطور باشه باید برای هر رشته ورزشی و یا هر قشر جانبازی و یا به تفکیک جنسیتی و .... یک نفر مشاور از همان طیف انتخاب شود
این اصلا درست نیست اگر قرار باشه برای هر گروه از جانبازان و یا هر رشته ورزشی یه مشاور انتخاب بشه که کل بنیاد شهید رو مشاور پر میکنه
لطفا سنجیده نظر بدهید
بهتربود که چنین نامه ای را از قول همه ورزشکارانی که در رشته های مختلف به امر ورزش اهتمام دارند نوشته میشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نه اینکه فقط عزیزان رشته وزنه برداری!!. چون این دوره از مسابقات در رشته های پینگ پنگ و شناهم برگزارشده بود و اگه با نظرات اونا این نامه نوشته میشد ، نتیجه بهتری بدست می آمد. ضمن اینکه نباید بین رشته های ورزشی تفکیک و تبعیض قائل شد!!!!
تا نگاه بسته مديران بنياد به شما عزيزان هست همين آشه و همين كاسه سال خوبي داشته باشيد
جانباز 30 در صدم سه تا دختر دارم همسرم بیماره مستجرم هستم نیاز به ماشین دارم لطفا کمکم کنید
جانباز 30 در صدم سه تا دختر دارم همسرم بیماره مستجرم ماشین میخوام لطفا کمکم کنیدسه میلیون هم دارم
سلام من جانباز 30 در صدم سه تا دختر دارم همسرم بیماره نیاز به ماشین دارم مستجرم سه میلیون دارم بانک هم سودش بالاس
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi