شناسه خبر : 32777
چهارشنبه 20 اسفند 1393 , 09:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کاروان راهیان نور دانشجویان دانشگاه تبریز

بیست و دومین کاروان راهیان نور ویژه دانشجویان دانشگاه تبریز با بزرگداشت یاد و خاطره شهید اصغر قصاب عبداللهی" توسط بسیج دانشجویی دانشگاه به کربلاهای ایران(مناطق عملیاتی کشور) اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، امسال 700 دانشجو در قالب کاروان راهیان نور از دانشگاه تبریز، به‌عنوان بزرگ‌ترین کاروان دانشجویی کشور به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام می‌شوند.

 

آشنایی با فرهنگ شهادت، دیدار از مناطق عملیاتی، تجدید میثاق با شهداء و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها از جمله اهداف این اردوی زیارتی و فرهنگی بوده و شرکت‌کنندگان از مناطق جنگی فکه، طلائیه، دوکوهه، فتح المبین، حور، خیّن، شلمچه، محمودوند و یادمان منتظران بازدید خواهند کرد.

 

بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز از سال 1372، با حمایت های همه جانبه این دانشگاه، آغازگر اعزام دانشجویان به مناطق جنگی در سطح دانشگاه‌های کشور بوده و امسال نیز در این اردو 400 نفر از دانشجویان دختر و 300 نفر از دانشجویان پسر حضور دارند و از 19 تا 26 اسفندماه از مناطق عملیاتی بازدید خواهند کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi