شناسه خبر : 32782
چهارشنبه 20 اسفند 1393 , 09:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نخستین فاز مخزن شهدا افتتاح می‌شود

دبیر ستاد بزرگداشت روز شهید در خراسان رضوی گفت: نخستین فاز مخزن شهدا همزمان با روز بزرگداشت شهید در مشهد مقدس افتتاح می‌شود.

به گزارش ایسنا-منطقه خراسان، سید مجید حسینی در ارتباط با برنامه‌های روز بزرگداشت شهید در 22 اسفند تصریح کرد: طرح دیدار با خانواده‌های شهدا که از 22 بهمن ماه همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده بود تا 22 اسفند ماه ادامه دارد.

 

حسینی از کاشت 17 هزار اصله نهال به یاد 17 هزار شهید خراسان رضوی در این ایام خبر داد و عنوان کرد: برگزاری یادواره شهدای نوجوان و شهدای خراسان رضوی با حضور فرزندان شاهد مناطق سه گانه مشهد مقدس از جمله برنامه‌های معاونت فرهنگی بنیاد در این ایام است.

 

وی با اشاره به این که زنگ شهید همزمان با روز بزرگداشت شهید در تمامی مدارس خراسان رضوی و به ویژه مدارس شاهد نواخته می‌شود، افزود: اجرای برنامه‌های ویژه تلویزیونی، مراسم ویژه شبی با قرآن و عترت به یاد شهدای خراسان رضوی و برگزاری مراسم ویژه روز شهدا در دستگاه‌های اجرایی از دیگر برنامه‌های بنیاد استان است.

 

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: برگزاری مراسم ویژه روز بزرگداشت شهدا در مساجد و محلات به یاد تمامی شهدای خراسان رضوی و عطرافشانی و گلباران مزار شهدای خراسان رضوی نیز به عنوان ویژه‌برنامه‌های روز شهید در نظر گرفته شده است.

 

حسینی از افتتاح فاز اول مخزن شهدا با حضور قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد و خاطرنشان کرد: همزمان با روز بزرگداشت شهید نمایندگی شرق کشور خبرگزاری حیات نیز افتتاح شده و آغاز به کار می‌کند.

 

وی تأکید کرد: همایش بزرگ پیاده‌روی و کوه‌پیمایی خانوادگی با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران نیز در راستای ارتقای سلامت جسمی و روحی ایثارگران صورت می‌گیرد.

 

حسینی خاطرنشان کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مسابقات انشا نویسی و سرگذشت پژوهی ویژه دانش‌آموزان در تمامی مدارس خراسان رضوی نیز برگزار می‌شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi