شناسه خبر : 32914
یکشنبه 24 اسفند 1393 , 11:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراسم بزرگداشت شهدای ساوه

یکی از اساتید حوزه و دانشگاه در مراسم بزرگداشت شهدای ساوه گفت: شهدا برگزیدگان نسلی آگاه و ولایتمدار بودند که با حضور خود در صحنه، انقلابی عظیم آفریدند.

به گزارش «ایثار»، حجت‌الاسلام سیدرضا طباطبائی استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه پیام و آرمان شهدا، عالی‌ترین پیام‌ها و از جنس پیام انبیای الهی است، افزود: شهدا الگوی کاملی از ایثار و شهادت و از خودگذشتگی هستند و پیامی عظیم برای ملت ایران و ملت‌های آزاده و آزادی‌خواه داشتند.

وی با بیان اینکه اصلی‌ترین پیام شهدا برای نسل امروز که آینده‌سازان ایران اسلامی هستند، پیمودن راه خدا،  عزت، آزادی و سعادت و سربلندی دنیا و آخرت است، ادامه داد: اگر جوانان و نوجوانان این پیام را به درستی درک کنند می‌توانند مسیر حقیقت را پیموده و در جبهه کنونی سربلند و سرافراز بوده و آینده درخشانی را برای خود و جامعه رقم بزنند.

این استاد حوزه و دانشگاه در بخش دیگری از سخنانش ضمن تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، بیان کرد: مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی نقش مهمی در این راستا دارند و ترویج این مهم باید در رأس فعالیت‌های دستگاه‌های فرهنگی قرار گیرد.

در ادامه سیدمصطفی کشفی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ساوه، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت نیاز اساسی جامعه به ویژه نسل جوان است، نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند روحیه جهادگونه است تا بتوان این فرهنگ را که عامل اقتدار و عظمت کشور است در بین آحاد جامعه نهادینه کرد.

وی بیان کرد: عظمت و عزت ایران اسلامی مرهون جانفشانی شهدای عزیز و ایثارگران است و همه ما در قبال خون مطهر شهدا مدیون هستیم.

این مراسم 23 اسفند 93 با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان و مردم برگزارشد و پخش کلیپ، قرائت دکلمه و شعر از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi