شناسه خبر : 33258
شنبه 15 فروردين 1394 , 09:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

واژه تحریم برای ما

م.ر. ک. جانباز _  واژه تحریم برای ما مسبوق به سابقه می باشد . و راه شکست تحریمها تنها مقاومت وپایداریست. آنچه باعث شد تا شریعت نو پای اسلام از تبعید گاه شعب ابی طالب به زحمت ولی بسلامت عبور نماید مقاومت وپایداری مسلمین در مقابل فشارهای کفار مکه بود که به مدد الهی توانستند حصر آنها را بشکنند.

امروز نیز ملت مسلمان ایران راهی جز مقاومت وپایداری در مقابل فشار های دشمنان ندارند. البته مردم در طول عمر انقلاب ثابت کردند که همواره یک گام از مسئولین خود جلوتر هستند. آنها برای هر گونه جان نثاری واز خود گذشتگی آماده اند. این مسئولین هستند که باید باملت هماهنگ شوند و دعواهای حیدری   نعمتی و زیاده خواهی ورفاه طلبی که طی سال های ماضی بر اخلاق سیاسی ایشان غالب شده است را کنار بگذارند.

تحمل سختی ها برای مردم راحت تر از تحمل اختلافات مسئولین می باشد که از گذر رفتارها و گفتارهای نابخردانه و نا سنجیده بوجود می آید. حال باید از لاف های سیاسی وآب به آسیاب دشمن ریختن بپرهیزند و زره های معرفت سیاسی را در کام داشته باشند. واگر به فرمایشات رهبر عظیم الشان تمکین کنند دامن خود را از این نفسانیت ها پاک می نمایند.

این سرزمین پاک واهورایی به حول وقوه الهی قطعآ از این شرایط عبور خواهد کرد واین است وعده الهی.

والسلام .

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi