شناسه خبر : 33330
یکشنبه 16 فروردين 1394 , 08:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تقدیر همسرشهید از«روباه»

شهیدنیوز: این روزها در حالی و همزمان با مذاکرات هسته‌ای و موافقت‌ها در آن، فیلم سینمایی «روباه» بر روی پرده‌های نقره‌ای سینماهای کشور حضور دارد که چندی پیش همسر شهید علیمحمدی از شهدای هسته‌ای کشورمان از سازندگان «روباه» تقدیر کرد.

این روزها در حالی فیلم سینمایی «روباه» بر روی پرده‌های نقره‌ای سینماهای کشور حضور دارد که این فیلم یکی از مهمترین فیلم‌های جشنواره سی‌وسوم جشنواره فیلم فجر بود.

پس از جشنواره فجر بسیاری از نشریات سینمایی کشور به تقدیر بهترین‌های خود از جشنواره پرداختند که یکی از این نشریات ماهنامه «نقد سینما» بود.

در مراسمی که توسط این ماهنامه در حوزه هنری برگزار شد خانم معصومه کرمی همسر شهید علیمحمدی از شهدای هسته‌ای کشورمان از دست‌اندرکاران این فیلم تقدیر کرد.

در کنار همسر شهید علیمحمدی، محسن مومنی مدیر حوزه هنری و وحید جلیلی مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی از دست‌اندرکاران این فیلم حمایت کردند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi