شناسه خبر : 33333
یکشنبه 16 فروردين 1394 , 09:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پدران شهدا، راویان راهیان نور

بسیجیان شهرستانهای بروجن و بن در قالب کاروان راهیان نور با سرگروهی پدران شهدا به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش «ایثار»، فرمانده سپاه ناحیه بروجن از اعزام یکصد نفر از برادران بسیجی این شهرستان به مناطق یاد شده خبر داد. سرهنگ علی کیهانی، بازدید از مناطق عملیاتی والفجر 8، فتح المبین، اروندرود و کربلای شهیدان شلمچه را از برنامه های اردوهای سه روزه این کاروان برشمرد.

وی، هدف از اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب را زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و تجدید میثاق بسیجیان با آرمانهای شهیدان هشت سال دفاع مقدس و امام راحل عنوان کرد .

سرهنگ علی کیهانی با اشاره به اینکه کاروان راهیان نور خواهران بسیجی شهرستان بروجن نیز 25 اسفند سال گذشته به این مناطق اعزام شد، ادامه داد: هدف از اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنا سازی بیشتر زایران با رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال حماسه دفاع مقدس است.

 فرمانده سپاه ناحیه بروجن اردوهای راهیان نور را یکی از بزرگ ترین عملیات های فرهنگی کشور در مقابله با جنگ نرم دشمنان اسلام و انقلاب برشمرد و گفت: اردوهای راهیان نور، جامعه را در برابر جنگ نرم دشمنان، بیمه می کند.

 وی بازدید از مناطق عملیاتی والفجر 8، فتح المبین، اروند رود و کربلای شهیدان ایران شلمچه را از برنامه های اردوهای سه روزه راهیان نور برشمرد.

 جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان بن نیز از اعزام دومین کاروان راهیان نور این شهرستان به مناطق دوران دفاع مقدس در جنوب کشور خبر داد. احمدرضا صادقی اظهار داشت: این کاروان متشکل از42 نفر از سرگروه های شجره طیبه صالحین بسیج و پدران شهدا برای تجدید میثاق با آرمان های والای شهدای هشت سال دفاع مقدس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شد.

وی افزود: علاوه بر برنامه های متنوع فرهنگی، بازدید از مناطق عملیاتی فتح المبین، والفجر 8، اروندرود، شملچه و معراج شهدای اهواز و خرمشهر برای زائران سرزمین نور به مدت سه شبانه روز پیش بینی شده است.

لازم به ذکر است، شهرستان بروجن در60 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری و شهرستان بِن در 25 کیلومتری مرکز این استان واقع شده است .

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi