شناسه خبر : 33514
چهارشنبه 19 فروردين 1394 , 14:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جلسه قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج

جلسه قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج به منظور بررسی گزارش عملکرد سپاه‌های استانی در برگزاری اردوهای راهیان نور ویژه نوروز 94، اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی، دانشجویی و برگزاری راهیان نور غرب و شمال غرب برگزار شد.

 

به گزارش ایسنا، این جلسه با حضور سردار علی فضلی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج، اعضای کمیته های قرارگاه و مسئولین ستاد راهیان نور سپاه های استانی در سالن رضوی سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

 

بنابراین گزارش، مسئولان ستاد راهیان نور سپاه‌های استانی در این جلسه به ارائه گزارش عملکرد خود در نوروز 94 پرداختند و همچنین در خصوص برگزاری اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب کشور که از اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد، به تبادل نظر پرداختند.

 

به گزارش کوله بار، اردوهای غرب و شمال غرب کشور در استان‌های کردستان و آذربایجان‌غربی، کرمانشاه و ایلام برگزار می‌شود و زائران در دو بخش ساماندهی شده و خودروهای شخصی در این مناطق حضور پیدا می‌کنند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi