شناسه خبر : 33595
شنبه 22 فروردين 1394 , 14:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار با خانواده‌های دو شهید

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان به اتفاق استاندار سمنان و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با خانواده‌های شهیدان حسین و محسن ناظمیان و جانباز سید حسین جعفری چاشمی در منزل‌شان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،منطقه سمنان، در این دیدار خانواده‌های شهید حسین و شهید محسن ناظمیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و شهادت این شهیدان بازگو کردند.

 

آیت‌الله شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان در این دیدار بر حفظ ارزش‌ها و ایثارگری‌های شهدا در جامعه خصوصا توجه به مسایل و مشکلات خانواده معظم شهدا تاکید کرد.

 

وکیلی استاندار سمنان نیز در این مراسم توجه به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را در رأس همه کارها برشمرد و افزود:گر موفقیتی و دستاوردی وجود دارد و کارها به پیش می‌رود به برکت خون شهدا است و همه ما مدیون شهدا هستیم و از خداوند می‌خواهیم که با تلاش و کوشش فراوان شرمنده شهدا و خانواده‌های آنان نباشیم.

 

وکیلی از خانواده‌های شهدا خواست همواره دعاگوی مقام معظم رهبری باشند که هر چه عزت و سربلندی برای اسلام و مسلمین وجود دارد به برکت رهنمودها و رهبری‌های مقام معظم رهبری است.

 

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم و اساسی ریاست جمهوری سرکشی و دیدار با خانواده شهدا است که همواره و مستمر انجام می‌شود که بسیار ارزشمند و گرانقدر است.در استان سمنان نیز با محوریت و همراهی آیت‌الله شاهچراغی برنامه دیدار با خانواده‌های شهدا خصوصا خانواده‌های شهدا که کمتر سرکشی شده‌اند در برنامه‌های کاری است در این دیدارها برکات بزرگی نصیب مسئولان خواهد شد.

 

همچنین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان به اتفاق استاندار سمنان با جانباز سید حسین جعفری چاشمی دیدار و از رشادت‌ها و تلاش‌های این جانباز دفاع مقدس تقدیر کردند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi