شناسه خبر : 33640
یکشنبه 23 فروردين 1394 , 13:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همایش «یاس نبی» در مشهد

همایش «یاس نبی» با حضور حجت الاسلام راشد یزدی و همسران شهدا، جانبازان و آزادگان صبح امروز در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش «ایثار» همایش «یاس نبی» همزمان با ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت هفته زن با حضور حجت الاسلام راشد یزدی و همسران شهدا، جانبازان و آزادگان صبح امروز در مرکز همایش‌های ایثار واقع در هتل ثامن مشهد مقدس برگزار شد.

در این همایش معنوی که با هدف تجلیل از همسران شهدا، جانبازان و آزادگان مناطق سه گانه بنیاد مشهد مقدس برگزار شد، بیش از 600 نفر از این ایثارگران حضور داشتند.

حجت الاسلام راشد یزدی به عنوان میهمان ویژه دقایقی را در جمع حضار به سخنرانی پیرامون فضایل اخلاقی حضرت زهرا(س) پرداخت و همسران شهدا را نمونه‌های عالی برای الگوگیری نسل‌های جوان دانست.

مداحی و مولودی‌خوانی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و برگزاری مسابقه‌ها و ویژه‌برنامه‌های فرهنگی از دیگر بخش‌های این همایش معنوی بود.

لازم به ذکر است این همایش با حضور مدیرکل و معاونین بنیاد استان و روسای بنیاد شهید و امور ایثارگران نواحی سه گانه مشهد همراه بود و در پایان آن از همسران شهدا، جانبازان و آزادگان حاضر در همایش تجلیل شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi