شناسه خبر : 33688
دوشنبه 24 فروردين 1394 , 15:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پدر شهیدان نوروزی فر آسمانی شد

صفر نوروزی فر، پدر شهیدان ایرج و کیومرث نوروزی فر روز یک شنبه 23 فروردین 94 دعوت حضرت حق را لبیک گفت و به دیارباقی شتافت .

به گزارش «ایثار»، صفر نوروزی فر، پدر بزرگوار شهیدان ایرج و کیومرث نوروزی فر روز یک شنبه 23 فروردین 94 در 77 سالگی بر اثر کهولت سنی و سکته مغزی، ندای ارجعی حضرت حق را لبیک گفته و به فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع پیکر این پدر شهید امروز دوشنبه 24 فروردین 94 ساعت 16 از مهدیه بزرگ سمنان به سوی گلزار شهدای امامزاده یحیی(ع) صورت می پذیرد. همچنین امشب بعد از نماز مغرب و عشا مجلس یادبودی در مهدیه بزرگ سمنان برقرار می شود.

مراسم سوم آن زنده یاد، روز سه شنبه 25 فروردین 94 از ساعت شانزده و سی تا هجده در مسجد فاطمیه واقع در خیابان حافظ جنوبی و مراسم هفتم روز پنج شنبه 27 فروردین 94 از ساعت شانزده وسی تا هجده در شبستان کوثر واقع در گلزار شهدای امامزاده یحیی(ع) برگزار می شود .

شهید ایرج نوروزی فر، متولد سال 1344 در تاریخ 17 مرداد 62 در منطقه عملیاتی مهران بر اثر اصابت ترکش به سر و دست به شهادت رسید.

شهید کیومرث(حسین) نوروزی فر متولد 1341 متاهل و دارای فرزند در تاریخ 22 بهمن 64 در منطقه عملیاتی ام الرصاص بر اثر اصابت ترکش به سر و پا به شهادت رسید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi