شناسه خبر : 33788
شنبه 29 فروردين 1394 , 08:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشکیل شورای راهبردی زنان ایثارگر

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان از تشکیل شورای راهبردی زنان ایثارگر استان اصفهان در سال جاری خبر داد.

به گزارش «ایثار»، سهیلا اثنی‌عشران امروز در نخستین همایش «اسوه های صبر و مقاومت» با اشاره به انتخاب شعار سال جاری از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: اگر موضوع همدلی را در جامعه نهادینه کنیم، بسیاری از مشکلات بانوان و نسل زنان در جامعه مرتفع می شود.

وی با بیان این که همایش صبر و مقاومت اولین همایش استانی و دومین همایش کشوری است، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این همایش، فرهنگ سازی در زمینه پاسداشت ارزش های دفاع مقدس در حوزه بانوان است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان در ادامه از تشکیل شورای راهبردی زنان ایثارگر استان اصفهان با اجرای برنامه‌های متعدد در سال جاری خبر داد.

به گفته اثنی عشران در این شورا قرار است تاریخ فداکاری زنان استان اصفهان از ابتدا تا به امروز تهیه و تدوین شود.

 وی در بخش دیگر توجه ویژه به موضوع سلامت جسم و روان هم در حوزه پیشگیری و هم در حوزه درمان و از طرف دیگر شناسایی زنان نخبه استان و توانمندسازی آنها در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و دینی را از عمده فعالیت‌های پیش رو در سال جاری عنوان کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi