شناسه خبر : 33873
دوشنبه 31 فروردين 1394 , 08:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

میزبانی از خانواده‌های شهدا در مشهد

شهیدنیوز: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: در ایام نوروز امسال با هماهنگی‌های انجام شده 2 هزار نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران زائر بارگاه امام رضا(ع) در اماکن در نظر گرفته شده در مشهد مقدس اسکان داده شدند.

عابدین عابدی مقدم در ارتباط با اقدامات انجام شده در ایام نوروز در راستای خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری تصریح کرد: در ایام نوروز امسال با هماهنگی‌های انجام شده در مشهد و سایر شهرستان‌های در مسیر مشهد مقدس و در فصول تعطیلی مدارس با اسکان زائران ایثارگر در خدمت این خانواده‌ها بودیم که در نهایت رضایت این خانواده‌ها را در پی داشت. 
وی افزود: اسکان زائران در این ایام با همکاری شهرداری مشهد مقدس در کمپ‌های تحت پوشش نیز از دیگر اقداماتی بود که بنیاد خراسان رضوی برای رفاه حال زائران بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) انجام داد و در همین رابطه موفق شدیم بیش از 2 هزار نفر از اعضای جامعه ایثارگری را در این ایام در کمپ غدیر اسکان دهیم. 
مدیرکل بنیاد خراسان رضوی در ادامه گفت: اسکان 426 نفر از ایثارگران در مراکز اسکان آموزش و پرورش و اسکان 246 نفر در مدرسه اسدالله زاده مشهد مقدس از دیگر اقداماتی بود که بنیاد خراسان رضوی در ایام نوروز و بهار فاطمی انجام داد. 
عابدی مقدم معرفی ایثارگران برای بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری مشهد مقدس و حومه آن، صدور معرفی نامه‌ برای فیش غذای حضرت، پیگیری امور افراد گم شده از جامعه هدف و معرفی افراد آسیب دیده به بیمارستان‌ها از دیگر اقداماتی عنوان کرد که در این ایام توسط روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی انجام شده است. 
وی همچنین به برگزاری تورهای یک روزه گردشگری و به صورت رایگان برای بیش از هزار نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در ایام نوروز امسال اشاره کرد و اظهار داشت: مساعدت برای حمل و نقل و عبور و مرور زائران بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) از طریق هماهنگی با فرودگاه، راه‌‌آهن و پایانه مسافربری مشهد مقدس از دیگر اقداماتی بود که در این ایام توسط بنیاد خراسان رضوی عملیاتی شد. 
عابدی مقدم در انتها گفت: تمهیدات ویژه برای رفاه حال زائران ایثارگر سراسر استان در مشهد مقدس از 28 اسفند سال گذشته تا 14 فروردین ماه امسال انجام شده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi