شناسه خبر : 33975
چهارشنبه 02 ارديبهشت 1394 , 12:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیقراری های محسن به روایت مادر

شهیدنیوز: مادر شهید محسن کمالی می‌گوید: محسن همیشه برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) بی‌قرار بود، حتی چندماه قبل از شهادت به زیارت امام حسین(ع) رفت تا از خود حضرت برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) اجازه بگیرد.

مادر شهید مدافع حرم محسن کمالی‌دهقان گفت: محسن پسر چشم‌پاک و نجیبی بود، هرگز جلوتر از من و پدرش راه نمی‌رفت، همواره تکیه‌گاه خواهر و برادر خود بود و در همه حال از آنها حمایت می‌کرد.
وی با بیان اینکه شهید کمالی همواره در مسجد گوهردشت کرج خدمت می‌کرد، افزود: آخرین باری که محسن به دیدنمان آمد، عید بود اما بی‌قراری می‌کرد تا دوباره برای دفاع از حرم عازم شود.
مادر شهید مدافع حرم اهل بیت(ع) ادامه داد: محسن چندماه قبل از شهادت به زیارت امام حسین(ع) رفت تا از خود حضرت برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) اجازه بگیرد؛ او برای رفتن و دفاع از حرم حضرت زینب(س) پافشاری می‌کرد. محسن من تنها 30 سال داشت، از کودکی مؤمن، اهل دعا و نماز بود.
وی با تأکید بر "امیدوارم هرچه زودتر منطقه از شر تروریست‌های تکفیری و داعش پاک شود" افزود: فرزندم برای این دنیا نبود، محسن هیئتی و وقف اهل بیت (ع) بود.
به گزارش تسنیم، شهید کمالی دومین شهید مدافع حرم استان البرز است. شهید رضا کارگربرزی در 11 مرداد سال 92 در سوریه و شهید محسن کمالی 28 فروردین 94 به شهادت رسیده‌اند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi