شناسه خبر : 33981
چهارشنبه 02 ارديبهشت 1394 , 13:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جشن پدران آسمانی در قزوین

خبرگزاری شبستان: دبیر ستاد برگزاری جشن دیدار با پدران آسمانی قزوین گفت: در دهمین جشن پدران آسمانی، فرزندان شهدا با تجدید میثاق با آرمان های شهدا در کنار هم روز پدر را جشن می‌ گیرند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، مصطفی فرجی بیان کرد: دهمین جشن پدران آسمانی پنجشنبه 10 اردیبهشت ماه در سالن آمفی ‌تئاتر مرکزی دانشگاه بین‌ المللی امام خمینی(ره) استان قزوین برگزار می ‌شود.

وی ادامه داد: امسال نیز مانند سال‌ های گذشته برگزاری این برنامه از سوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در برنامه کاری قرار دارد تا بار دیگر فرزندان شهدا روز پدر را در کنار هم جشن بگیرند.

دبیر ستاد برگزاری جشن دیدار با پدران آسمانی استان قزوین اضافه کرد: در این جشن پدران شهدا تجلیل و تکریم خواهند شد که تجلیل از سه نفر از خادمان شهدای قزوین از دیگر برنامه‌ های این جشن در سال جاری است.

وی افزود: بعد از پایان این جشن با اهدای گل به فرزندان شهدا، فرزندان شهدا به سمت مزار شهیدان حرکت می ‌کنند تا این گل ‌ها را به پدران آسمانی خود هدیه کنند.

فرجی اعلام کرد: هدف اصلی از برگزاری این جشن ایجاد همبستگی بین فرزندان شهدا، شناسایی فرزندان شهید نخبه و فعال در زمینه‌ های اجتماعی و فرهنگی، تجدید میثاق با آرمان ‌های شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست.

وی با بیان اینکه مدعوین این جشن فرزندان شهدا از سراسر استان هستند، افزود: جذب مخاطبان فرزندان شهدا در برگزاری جشن دیدار با پدران آسمانی هدف اصلی این مراسم است و جذب والدین و همسران شهدا و آحاد مردم در این جشن در اهداف بعدی ما قرار دارد.

دبیر ستاد برگزاری جشن دیدار با پدران آسمانی قزوین توضیح داد: برپایی این جشن در سال‌ های گذشته از نقاط مثبت و منفی برخوردار بوده به همین دلیل هر ساله بعد از پایان مراسم اعضای ستاد با بررسی کردن نقاط کیفی و کمی جشن یاد شده در راستای رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط مثبت تلاش می‌کنند تا بتوانند در سال آینده کیفیت برگزاری آن را ارتقا دهند.

وی خاطر نشان کرد: تشکیل کانون فرزندان شهدا حاصل برگزاری این جشن در سال‌های گذشته و دور هم جمع شدن فرزندان شهدا بود که این کانون به فعالیت‌ های اجتماعی و فرهنگی می‌ پردازد.

فرجی یادآور شد: با تشکیل کانون، فعالیت ‌های زیادی با حضور فرزندان شهدا صورت می‌ گیرد که در طی سال گذشته برگزاری کلاس ‌های با محوریت تحکیم بنیان خانواده یکی از برنامه‌ های اصلی این کانون برای فرزندان شهدا بود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi