شناسه خبر : 34234
یکشنبه 13 ارديبهشت 1394 , 12:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همزبانی یک اصلاح طلب با دلواپسان!

همزبانی عضو شورای مشورتی اصلاحات با دلواپسان: روحانی نباید همه چیز را به مذاکرات گره می زد

جانیوز: با سپری شدن دو سال از عمر دولت یازدهم و عدم تحقق وعده های مطرح شده در دوران انتخابات توسط روحانی، پژواک اعتراضات حامیان دولت که از همان روزها به گوش میرسید این روزها با صدای رسا  تری مطرح می شود.
به گزارش رجانیوز، عبدالله ناصری در گفتگویی که پنجشنبه  روزنامه اعتماد آن را منتشر کرده با انتقاد از شیوه دولت در رفع مشکلات که تمام توانایی خود را در مذاکرات گذاشته است گفت: «از نظر استراتژیک این کار اشتباهی بود که همه مسائل را به موضوع هسته‌ای گره زد و این تلقی ایجاد می‌شود که روحانی جز به موضوع هسته‌ای به هیچ چیز فکر نمی‌کند.»
 
این اظهارات ناصری درشرایطی بیان می شود که که بیش از یک سال قبل این هشدارها را بارها و بارها دلواپسان و منتقدان دولت مطرح کرده بودند.
 
عبدالله ناصری که در ۲۵ بهمن ۸۹ به جرم اجتماع و تبانی علیه نظام دستگیر شده بود و به ۵ سال حبس تعزیری محکوم شده بود در پاسخ به سوال خبرنگار روزنامه اعتماد در خصوص این سوال که آیا روحانی به موجب عدم بستر سازی برای فعالیت مجدد سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی بدهکار شما است؟ گفت: «این بدهکاری روحانی به مردم است چون معتقدیم آقای روحانی در حوزه تحزب و توسعه تحزب سیاسی و همچنین پیگیری مسائل سیاسی به مردم وعده داده و هنوز وارد این مساله نشده است... روحانی باید سیاست متوازنی را پیش می‌گرفت و البته لازمه‌اش هم این بود که مهم‌ترین وزارتخانه کشور که متولی توسعه سیاسی کشور است را به دست یک اصولگرا نمی‌داد!»
 
گقتنی است ناصری عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان است و انتقادات وی مانند بسیاری دیگر از اصلاح طلبان به دولت روحانی نشان می دهد شکاف اولیه میان دولت و اصلاحات روز به روز در حال افزایش است چنانچه پیش از این نیز غلامحسین کرباسچی طی انتقادات کم سابقه ای، بسیاری از وزرای دولت روحانی را به بی تحرکی و ناکارآمدی متهم کرده بود.

 

اینستاگرام
سلام ، لازم نیست افرادی منتسب به اصلاح طلبان نسبت به اشتباهات ایشان گوشزد کند زیرا عملکرد دولت اصلاحات بخوبی پیش روی ملت میباشد لذا مسئولان آن دولت در این دولت که کهولت و بیماریهای گوناگون به آن اضافه شده بجز خرابکاری و ندانم کاری نتوانستند کاری از پیش ببرند. اکثرین پرسنل دولت از فقدان پرداخت پاداش آخر سال کارکنان دولت یا کارانه که در دولت آقای دکتر احمدی نژاد بطور کامل پرداخت میشد دچار افسردگی و سردر گریبانی مفرط هستند. دولت با گران کردن بی سابقه انواع بنزین ، گاز ، برق ، آب ، تلفن و عوارض گوناگون و گرانی نان ، دارو و خودرو و سایر هزینه های جانبی زندگی برای خودشان درآمد سرشاری مهیا کردند. ریخت و پاشهای دولت همچنان ادامه دارند آنها در روزنامه های وابسته باعث تشنج بازار میشوند برای مثال امروز در دو گزارش متفاوت قیمت اجاره را از صفر تا 50 درصد افزایش اعلام کردند در حالیکه هنوز فصل نقل و انتقال شروع نشده و به این ترتیب فشار زیادی را بر مستاجرین وارد میکنند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi