شناسه خبر : 34251
دوشنبه 14 ارديبهشت 1394 , 09:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کی الان تو اون اتاقه؟!

آدم باورش نمیشه یه جانباز 70 درصدی ( حاج حسن نقاش زاده) و فقط به این دلیل که در اتاق خصوصی بستری است از ادامه درمان منع و ترخیصش کنند سوال اینه پس این اتاق ها برای چه کسانی استفاده می شود؟ اگر تفاوت قیمتی است به نظر می رسد موضوعیتی به آقای دکتر عزیز نداشته باشد و بیمار میداند و بیمارستان. مگر اینکه عنوان شود در انجام امور درمانی این اتاق شرایط لازم را ندارد که این هم به نظر غیر منطقی می رسد چرا که تمام اتاق ها  طبق استانداردهای بیمارستانی در بخش تعبیه و ساخته می شود.

 به نظر می رسد آقای دکتر فکر کردن حاج حسن نقاش زاده خیلی بیش از حد مریض میشه و مراجعه اش به بیمارستان زیاد شده و البته بستری شدن اون باعث صرف هزینه برای دولته. به هر جهت مساله بیت المال مطرحه دیگه واسشون بابت این موضوع خود را مسئول میدونه! شاید حاج حسن توقعش زیاد شده و میخواد خیلی در آسایش دردهای جانبازیش و دوا کنه! آخه میدونی تو اتاق خصوصی تلویزیون هست، یه جا کمدی داره، یه یخچال کوچولو هست، آهان یادم رفت یه توالتم هم داره!

 حاج حسن! خیلی میخواست بهت خوش بگذره! راستی وقتی خونه هستی از این چیزا محرومی؟! مگه نه؟ حالا میخواستی بری تو اون اتاقه  مثلا خصوصی به نداشته هات برسی؟! ای کلک!  اون وقت یه دکتر مومن با خدا ،متعهد به نظام و بیت المال مچ تو گرفت! دید بابا 70 درصدی نداری، دیگه زورش به تو که میرسه گفت بفرما آقا  البته بفرما بیرون و با این کار جلوی یک اقدام واقعا غیر قانونی و گرفت.  آخه اون مسئوله باید جوابگو باشه
ولی دیگه آقایون نمیدون بهترین جا برای حاجی ما خونه شونه. چون بهترین پرستار و داره. چون در کنار بچه ها بهترین لحظات و داره. چون با همت خودش و همسرش بهترین زندگی و داره. آره آقای دکتر سرت و بیار پایین و حاج حسن ما و روی ولیچرش ببین و میگم  حاجی ما که تو رو می شناسیم. اصلن بلدی اعتراض کنی؟ اصلا صدای بلند تو کسی شنیده؟ من موندم به اون صورت قشنگت چطوری نگاه کردن و با افتخار گفتن آقا بفرما بیرون. و هنوز باورم نمیشه.
راستی الان کی تو اون اتاق بستریه ؟!

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi