شناسه خبر : 34379
شنبه 19 ارديبهشت 1394 , 11:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پارتی بازی یا کار راه اندازی!؟

مرتضی قنبری وفا- یک مطلب در نظر دارم بنویسم و فقط از خوانندگان تقاضا دام از قضاوت عجولانه پرهیز کرده و از نگاه بنده به قضیه نگاه کنند و نظری هم داشتند مرقوم فرمایند به روی چشم.
مدتی پیش یا اتفاقی یا به خواست خدا با یک جانباز آشنا شدم. این بنده خدا جانباز زیر 25% بود و بازنشسته ساکن روستا و هیچ کس را در بنیاد نمی شناخت. بعدا" متوجه شدم او مشکل حادی دارد که هیچ کس به او توجه ندارد.
هنگامی که بنده در جریان قرار گرفتم به او گفتم نگران نباش، من می توانم کمک کنم.

 پس از آن با دفتر آقای رضائی مدیر کل بنیاد استان مازندران تماس گرفتم و تقاضای وقت ملاقات کردم.
از دفتر با من تماس گرفتند و گفتند فردا ساعت 7 صبح اینجا باش و به آن جانباز گفتم فردا قرار داریم .
فردایش به دفتر مدیر کل رفتیم و من چون با روحیه آقای رضائی کاملا" آشنا بودم مطمئن بودم جواب رد نمی دهد .
درخواست این جانباز را گرفت و دستور داد مشکلش سریعا" مرتفع شود و آمدیم بیرون.

این جانباز باور نمی کرد مشکلش مرتفع شده و می گفت آقای قنبری وفا شما در حق من بزرگی کردی، چون من هیچ کس را نداشتم.
گفتم حاجی نگو کسی را نداشتم، تو خدا رو داشتی. دیگه قنبری وفا سیخی چند؟
گفتم فقط توکل کن و هرگز نا امید نشو. خدا بنده اش را رها نمی کنه. من هم وسیله بودم. یعنی رک بگم پارتی بازی کردم تا مشکل یک جانباز درصد پائین حل شود اون هم به خاطر شناخت بنده و آقای رضائی بود و فهمیدم تو دیگه نا امید بودی اما باز هم عظمت خدا.
عزیزان خواننده بنده نوشتم و ابراز می کنم پارتی بازی کردم اما نیتم خیر بود برای کمک به یک جانباز ساده روستائی.

اگر نظری دارید بگذارید ممنون می شوم.  آیا کارم درست بود یا خیر؟

اینستاگرام
فقط میتونم بگم بقول مازندرانی ها فدایی داری ......
مرامتو عشقه جانباز وفا تا می تونی کار جانبازان و فرزندان شهدا را راه بنداز چون این دو گروه کم کم نادیده گرفته میشن و به حاشیه رانده می شن ... //
منم فدایی ام ها .... گفتم نگی نگفتی .. ولی مازندرانی نیستم ... آذری ام ...
نمره ات بیسته با وفا

گُلم ... محشری ... احسنت
کارت درسته
باسلام . جناب قنبری وفا به این میگن لطف .... تا میتونی صالحات و باقیات برای خودت و امواتت بخر .... مگه یه کاری واسه جانبازانجام دادن اسمش پارتیه ؟؟؟؟ . کجایی برادر حمارو با بارش قورت میدن بعدش میگن ..... انشااله خدا قبول کنه ....
برو دنباله کار جانباز محترم رو بگیر که وسط کار به اسم اونو به کام دیگرون نشه برادرم . والسلام .
آقای قنبری وفاشماکه سنبه تان این قدرپرزوراست فکری هم برای دیگررزمندگان بکنید .کاربدی انجام ندادی بلکه کارخداپسندانه ای کرده ای دست یک رزمنده مظلوم راگرفتی
وفا خان بنویس مشکل این جانباز روستایی چی بوده . کنجکاو شدیم . خیلی خلاصه بنویس . مثلا : درمانی - وام مسکن و غیره ... ( ماشا الله ایثارگران مشکلاتشون یکی دو تا که نیست . یک سر دارند و هزار تا سودا ... ) جانبازان مثل شمع سوختند . رزمندگان فراموش شدند . همسران شهدا زود شکسته و پیر شدند . فرزندان شهدا در کودکی بزرگ خانواده شدند ووو .....
خوب کاری کردی جناب قنبری وفا
وفا جان هم کلامت زیباست هم کاری که کردی زیباست تاکنون هرچه از شما دیدیم دلنشین بود همیشه همین باش و بانی خیر در پایان هم درود بر تو هم درود به مدیر کل شما که کار جانباز جماعت را راه می اندازد .
سلام خدمت برادر ابثارگر جناب قنبری وفا
در واقع شما حق را تمام کردی شما با بزرگواری که انجام دادید و مشکل یک جانباز را حل کردید بسیار پسندیده است امیدوارم که نزد خداوند عزیز باشی .....
اما فرمودید بخوانید و سپس جواب بدهید ......
برادر قنبری وفا ..این که برادر ی از ایثارگران محترم به بنیاد مراجعه کنه و جواب نگیره خیلی باعث تاسف است تا اینکه یک اشنا با یک تلفن قرار ملاقات بذاره و پس از ملاقات جواب صد در صد بگیره اسم این کار را باید چه گذاشت ؟
در ادارات بخصوص دربنیاد جو مسموم حاکم است این جو مسموم را باید ریشه کن کنند
اهای . اهای .اهای . مسئولین بیدار شوید این ره که میروید به نا کجا اباد است...
مردم عزیز وطن هر چه بگویند حق دارند ؟چون شما زمانیکه به ولی نعمتان خود(جانبازان)اینطور جواب میدهید وای بر مردم بیکس که از نطر مسئولین بنیاد مردم عادی هیچ سهمی در جنگ ندارندو از امتیازه کمتری برخوردارند...
مدیران ارشد .مسئولین محترم شما را بخداوند منان قسم کار این عزیزان ایثار گر را به چالش نکشید و تلاش کنید رضایت ایثارگران را جلب کنید و بدون پارتی کارشان را راه بیندازید بترسید از روزی که برادران ایثار گر علیه شما مسئولین طومار بنویسند وبه اطلاع مردم شریف برسانند بترسید بترسید؟؟؟؟؟؟؟؟
آقای فانی چرا سکوت کرده اید؟ چرا برای اجرای ماده 51 ایثارگری بودجه نیست ولی ...

نماینده مجلس: حق ایثارگری فرهنگیان شهرستان های غربی کرمانشاه لحاظ می شود
قصرشیرین - ایرنا - نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: حق ایثارگری فرهنگیان شهرستان های غربی استان کرمانشاه لحاظ می شود.
بودجه این از کجا اومد؟
بزودی استیضاح میشه . نه بخاطر ایثارگران بلکه بخاطر نارضایتی معلمین
سلام اقای قنبری وفاراستش من یه برداشت دیگه دارم چون نگفتی مشکل این بنده خداچی بودکه انی رفع شدشایدهم به اقای رضایی بدهگاری اخلاقی داری
برادر قنبری وفا سلام
شما بزرگترین کار را درحق بنده خداوند و ازبازماندگان جنگ بوده انجام دادید.انشاءالله هر جا هستید سالم وسلامت باشید.
آقای وفا ریا نشه اگه کاری برای رضا ی خدا کردی و نیت خیر بوده پس چرا اطلاعیه دادی
برادر من نامت را هم ننوشتی.
آیا کار بنده ریا بود؟ در ابتدای سخنم خواهش کردم قضاوت عجولانه نفرمائید.
برای بنده همان لبخند رضایت و شعف آن جانباز کافی بود و پیش وجدانم احساس آرامش کردم. دلیل آنکه آن را رسانه ای کردم این بود که افرادی مانند من که با مدیران ارشد حسن رابطه دارند مانند بنده به قشر پائین ایثارگران توجه کرده تا ببینند چقدر می توانند رضایت این خلق خدا را شاهد باشند .
برادر بزرگوارم بیائید یاد بگیریم فقط دنبال ایراد گیری نباشیم و از زوایای خوش بینی با هم تکلم کنیم . بنده به هیچ وجه قصد ریا را نداشتم و نخواهم داشت بنده چندین سال است که با فاش نیوز رابطه دارم و حتی عکسی از خودم گذاشته بودم با محاسن تراشیده و ابائی هم نداشتم و همان زمان عده ای به من ایراد گرفته و کار مرا فسق آشکار نام گذاشتند ولی من اهمیتی به این حرف ها نمی دهم و سعی می کنم به جای تظاهر آدم مفیدی باشم .همین و بس
من هم با تمام نظرات بالا موافقم . فرزند شهید - م ر ک جانباز - عمار - حسین افسری - رمضان قنبری .
اسم اینکار ریا نیست آقا جان ! تشویق دیگران برای کمک به همدیگرست بخصوص یک جانباز روستایی بازنشسته که در بنیاد کسی را نمی شناسد .
آقا وفا دستت درد نکند ، اسم اینکار ، کار راه اندازی و کمک به همنوع است . مسلما خدا هم در جایی این نیکی شما را جبران می کند .
هر کاری ( ایثارگران ) برای یکدیگر انجام دهند صحیح و خداپسندانه است چون اینقدر قانون اجراء نشده در ( لایحه جامع خدمات رسانی به ایثارگران ) داریم که حد و اندازه ندارد .
موفق باشی با وفای با مرام . گلم ! ...
اجرکم عند الله قنبر مرتضی وفا . منتظر گزارشات بعدی ات هستیم . آفرین خوب کاری کردی . کار نیک .
بنده چون میفهمم حال اون بنده خدایی که درصدش پایین بود و خدا شما را سر راهش قرار داد و هرکسیکه مثل شما به گره از مشکل بنده خدا رو باز کنه میگم ( گلی به گوشه جمالت ) ما هم التماس دعا داریم بامرام ! باور کنید که چنان در در پیچو و خم کوچه های بنیاد دنبال یکی مثل شما دارم میگردم که دیگه بریدم ! التماس دعا
ریا نمی شه ... از خودت تز نده ....../ اطلاعیه نداده ، در سایت ایثارگران اطلاع رسانی کرده
ما که در هفت آسمان بنیاد یک ستاره نداریم چی ؟! بخاطر گرفتن حق قانونی مان باید کفش آهنی بپا کنیم
وفای مازندرانی میشه لطفا بیای ساکن شهر ما بشی ؟ قبلاً هم رئیس بنیاد شما و آدم خوبی بود حالا که اومده تهران ...........
کارت درسته
خوب کاری کردی وفا دار
با سلام خدمت اقاى قنبرى وفا. اينجا چند سوأل پيش ميايد. ١، كار شما كه كارى خير و براى رضاى خدا بوده. هيچ حرفى در ان نيست. ٢، ولى اقاى وفا اون جانبازانيكه مشكل دارند. و كسى مثل شمارا ندارند. بايد چه كنند؟ ٣، چرا بايد مشكل جانبازان با پارتى حل و فصل شود؟
دوستان .. عزیزان .. گلای قشنگم ،. دو کلمه باهاتون حرف می زنم زود جوش میارید .......بخاطر همینم .دلم نمی خواست دیگه وارد اینجور بحثاتو بشم ..
ولی یه چیزی بینتون گفته شد که دیگه جای سکوت نیست ..
برادر قنبری وفای نیکوکار .. خوش رفتار .. خوش طینت .. کارخیر کن ... گره گشا ..
توجه کن گلم ..دورت بگردم توجه کن ! به حرف کسی کهدنوشته ریا شده توجه نکن حتی به تعریفاهم توجه نکن .. بیا با هم یه بحث تخصصی از نوع ارزشهای اسلامی داشته باشیم .. بابت توجهت تشکر می کنم !
گلم کار خیر رو هر کس بکنه قابل ستودنه .. ارزشمنده باید ازش تقدیر بشه .. این بنده حقیر قنبرت .. نوکرتم ازت ممنونم متشکرم اما اما اما ..
کار خیر رو یه غیر مسلمون با اون تیپشم می تونه انجام بده .... اونم می تونه دل هم نوعشو شاد کنه .. خوشحال کنه .. خدا هم به همین اندازه نیت اون فرد بهش پاداش میده اما چه خوبه ما رزمندگان کار خیر رو ضمن آنکه با نیت و قلب پاکمون انجام می دیم ظاهرمونم جوری باشه که در ملاء عام نمایش دهنده یک مسلمان همونجوری که مردم انتظار دارن از ما باشه ..اصلا تفاوت ما با رزمندگان کشورهای دیگه چیه ؟ خو در همینه دیگه ؟ یعنی چی که نوشتی من از ارسال عکسم با محاسن تراشیده ابایی ندارم ؟
نمی دونی اینقدر کیف داره کیف داره کیف داره که تو جمع با همون ظاهری که خدا و دین مقدس اسلام ازت خواسته کاری برای خلق الله انجام بدی بعدها از اینو اون بشنوی که پشت سرت می گن اگه چندتا از این افراد دین خدا رو با رفتار و ظاهرشون تبلیغ می کردن
الان وضع جامعه این نبود .. مخصوصا اگه این حرفا رو کسانی بگن که وضع ظاهرشون خیلی خرابه ... آخه اونا هم یه جایی در به در یه نفر میشن که گره از کارشون باز کنه عزیز دلم ! یعنی فاش نیوز مرجعه یا میتونه حلال و حرام خدا رو تغییر بده که ...!
خب حرف دراین باره زیاده در فرصت دیگه بیشتر حرف می زنیم فقط ازت خواهش می کنم در روزگار مهجوری و مظلومی بچه های مومن واقعی ما که دستمون میرسه کاری بکنیم مشخصا با ظاهر اسلامی « فقط در حدی که شرع حکم کرده » در برابر دیدگان ظاهر بشیم که خلق الناس یادشون نره .... بگذریم حرفام طولانی شد ..
بازم بابت همدلیات و همراهیات از شما ممنونم .. دستت درد نکنه گلم ..
لباس پیامبر ص کت و شلوار بود ؟! (آقای قرائتی ) نه نبود ... / شلوار تنگ بود ؟! نه نبود . تی شرت آستین کوتاه بود ؟!

ما آقایان همش گیر می دیم به حجاب خانم ها - «فقط در حدی که شرع حکم کرده ؟؟!! » ... یعنی فقط دو دست و صورتشان پیدا باشه ؟؟ تازه بدون زینت و آرایش ؟؟!
ما مردان خیلی زرنگیم ... به پوشش مردان زمان پیامبر ص توجه نمی کنیم ولی همش برای خانمها تعیین تکلیف می کنیم ...
اول حجاب خودمان را درست کنیم . غریزه ی خانمها تمایل به پوشیدن لباس های جذاب و زیبا و آرایش کردن است بخصوص اگه فضای رقابتی باشه ...
آقای قنبری وفا سلام
همکاری شما با ان جانباز همرزم خود نوعی ایثار و گذشت بود.انشالله ماجور درگاه الهی باشید .خوب می تونم قبول کنم و دیگران هم کتمان نکنند این کار شما منشا فتوت و جوانمردی و عیاری را نشان می دهد .همه ی شهدا هم از این اقدام خداپسندانه شما قلب شان خشنود گشت و خروجی شما را از روی پل صراط گواهی خواهند کرد و ائمه و معصومین و نیکان و پاکان آن را امضا خواهند کرد.یک مزاح با جناب قنبری وفا .راستی شیرینی زیر میزی نگرفتی!!!دست مریساد و مرحباد
عزیزان مخاطب فاش نیوزی بخدا این همه محبتی که شما ابراز داشتید مرا شرمنده کرد و واقعا" نمیتوانم با هیچ زبانی الطاف شما را جوابگو باشم و برای بتده این همه ابراز محبت قابل پیش بینی نبود و من خاک پای همه رزمندگان و ایثارگران هستم و هیچ ادعایی ندارم و اگر باز مورد مشابهی پیش بیاید باز هم برای آنان با تمام توانم می کوشم تا حق به حقدار برسد و همیتکه باری از دوش یک ایثارگر بتوانم بردارم برای من کافی است و هیچ چشمداشتی هم برای خودم قائل نیستم و در آخر باز هم از تمام این عزیزان که کامنت زدند سپاسگذارم و دیگر از خدای خود شاکرم که عامل خدمتگذاری به دوستان رزمنده ام شدم.
برادر عزیزم آقای قنبری وفا می خوام حرف دلم رو بگم و از اخلاق نیک و سرشت پاکتان ستایش کنم . شما هم می توانستید برای مشکل آن جانباز مظلوم بگی به من چیه ولی باور کن یاد فیلم آژنس شیشه ای آفتادم که شما مانند حاج کاظم ادای تکیف کردید که متاسفانه در این دوره و زمان نمیشه دید. من از طرف خودم اون روحیه شما را تحسین می کنم و امیدوارم امثال شما همیشه این تکلیف را در خود داشته باشند آن هم در زمانه ای که همه از جمله خود شما نیز مشکلات ریز و درشت دارید .
قنبری وفا جان ایکاش می توانستم رو در روی شما بوده و حرف بزنم حرفهایی که در این مکان قابل طرح نیست اما از شما خواهش می کنم به کسانی که به شما نسبت هایی چون ریاء می دهند اصلا" توجه نکن . کاری که شما کردید دل بزرگ و عزت نفس بالا می خواهد که خداوند آن را در دل شما نهادینه کرد . برادر من از طرف خودم برای شما موفقیت روز افزون طلب می کنم و برای کسانی که به شما ایراد می گیرند می گویم شما بروید مانند قنبری وفا از مظلومان دفاع کنید و توقع پاداش را هم نداشته باشید.موفق باشید
بنام خدا باسلام بنظر حقیر اصل کار ونیت ان مهم است که هر دوبرای رضایت خدا باشد وظاهر هیچ اهمیت ندارد یک مثال من در دانشگاه تهران مشغول تحصیل بودم یک جوانی را ئیدم تیپ ومویش به دید من خوشایند نبود وپیش خودم فکر میکردم اخه این چه جوانهایی هستند ویکروز برای نماز جماعت رفتم نمازخانه ودیدم همان جوان با حاتی بسیار زیبا در حال نماز خواندن بودکه همانجا چقدر از خدا طلب مغفرت کردم که به ظاهر افراد نگاه کردم وقضوت کردم نمونه بسیار زیاد است شما توی مجلس ودولت ومدیران چند درصد از کسانی که ظاهرشان با عملکردشان اززمین تازیرزمین فاصله داردچنانچه یک روایت از ائمه معصومین میفرماید شب اول قبر حضرت زهرا س}می ایند وقلب ودل افراد را میبویند اگر بویی از ائمه در دلشان باشد از خداوند میخواهند این شخص را ببخشد البته کتمان نمیکنم که حفظ ظواهر وشعائر ظاهری انسان نیکوتر است با مسائل شرع همخوانی داشته باشد ولی ملاک خوب یا بد بودن نیست واالله من خودم شخصا با اینکه ریشم مثل دوران جبهه بلند است انقدر که از ریشو ها ازار دیدم چه در محل کارم وچه در اجتماع که از دیگر کسان ازار ندیدم مثال زباد دارم ولی مجال نیست برادر عزیزم عمل خیرت قبول باشد که اگر از طرف باریتعالی مورد قبول واقع شود جات وشط بهشت است من تضمین میدم
علی آقا .. دردت بخوره تو سرم ما هم کاری به بلندی و کوتاهی ریش کسی نداریم .. حرفمان این است وقتی می دانیم حکم اسلام درباره موضوعی چیه دیگه ما اگه انجامش نمی دیم با حالتی حق به جانبم از خودمان رفع تکلیف نکنیم .. والا من که از همون بدو ورودم به سایت ... فرستادم به آدمایی که با ظاهری گول زننده و موجه دارن تیشه به ریشه اسلام می زنند..... آقا قنبری وفا بابا گلم من از همین جا عاجزانه ازت می خوام به همه ایثارگران شهری و روستایی که به غیر خدا یاوری ندارند کمک کنی هر کاری هم کردی بیا تعریف کن ...چرا ؟؟
بخدا ما هم از همون اول قصد و نظرمان این بود بتوانیم در هر اداره یا نهادی که انسانی چون شما مهربان و دلسوز هست و مخصوصا خودش هم جانباز و ایثارگر می باشد را به عنوان یک نیروهای کارآمد برای جامعه ایثارگران شناسایی کنیم ...
آخه بعضیا اهل هیچ نوع همکاری و همیاری نیستند همش می گن نمیشه نمیشه . شما فعل شدن را صرف کردید ....پس شما بعنوان یک نفر ماهم که روی هم قد ده نفر فعالیم بگردیم دنبال بقیه ...همین والسلام ....
باسلام خدمت تمام دوستان جانبازوازاده وایثارگروخانواده محترم شهداامابعدباورکنیددرروستاهاوشهرهای کوچک خیلی ازقشرایثارگرهستندکه هیچ اطلاعی ازاوضایی بنیادوامتیازات این قشرخبرندارندخواهش می کنم ان دسته ازدوستان که توان اطلاع رسانی دارندکوتاهی نکنندکاردوستمان اقای وفاواقعاارزش داردچونکه هستندافرادی نه توان مالی دارندکه پیگیرکارشان شوندونه اطلاع دارندکه چه کاربایدبکنندپس هرکاری می توانیدبرای همرزمان خودبکنیدازاده جانبازه بسیجی ازتهران
باسلام
نفس کارصحیح وحتی دست مریزاددارد.امادرمجموع ودرهیچ نهادیااداره ای که سلامت اداری داردسئوال برانگیزاست .اگرسیستم بدورازبوروکراسی وسلامت ادار باشدهیچ اینطورمواردنیازنیست.متاسفانه بدلائل مختلف تعدادی ازمابه نام ایثارگرو...ازاین نهادتوقعات غیرمنطقی داشتیم که رفته رفته دیواربی اعتمادی بین دست اندرکاران وارباب رجوع پدیدکه متاسفانه کاررابه اینجارسانده ومراجعه کننده ای که به حق گرفتاری وبه کمک ان نهادنیازداردبایدپاسوزدیگران که قصدسواستفاده داشتندشود؟ازاین رودرهرنهادی چنانچه مدیریامسئولی که قصدخدمت داشته وبااین ذهنیت امورزیرمجموع خودرامدیریت میکندباشیگیری دوست.امین.اشناخودکه به وی اطمینان داردوکمابیش یقین به عدم سو"بهره برداری داردرابااشتیاق به انجام میرساند.
دراخراین جمله مناسب این ستون شایدباشد.به امیدان روزکه اطمینان به یکدیگرشالوده اجتماع مادوباره قرارگیرد.
( ازماستکه برماست )
درودبه شرف وغيرت و مردانگیت یاشاسین یولداش.
کمک نمیکنید ماهم ب حقمون برسیم؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi