شناسه خبر : 34593
سه شنبه 29 ارديبهشت 1394 , 13:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

افزایش خدمات بیمارستان های روانپزشکی اولویت بنیاد شهید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،افزایش خدمات بیمارستان های روانپزشکی کشور در اولویت برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران است . 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما معاون بهداشت و درمان رییس سازمان بنیادشهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی کشور امروز در همایش روسای بیمارستان های روانپزشکی کشور در یاسوج گفت: این همایش به منظور افزایش کیفیت خدمات درمانی به جانبازان برگزار شد .
عبدالرضا عباسپور افزود: ارزیابی عملکرد بیمارستانها و فرایند ارایه خدمات درمانی در بیمارستانهای روان پزشکی جانبازان،فعالیت ها،نیازها و هم اندیشی برای رفع این مشکلات را از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.
وی گفت: از فعالیت680 تخت درمانی در 10 بیمارستان روانپزشکی کشور خبرداد و گفت:15درصد خدمات درمانی جانبازان در بیمارستانهای روانپزشکی و85 درصد از طریق خرید خدمات درمانی در سایر بیمارستانها انجام می گیرد.
عباسپور تعداد جانبازان سرافراز جنگ تحمیلی را550هزار نفر اعلام کرد.

اینستاگرام
سلام ، با تشکر از توجه مسئولین محترم به جانبازان اعصاب و روان تقاضا داریم در خصوص هماهنگی سایر مسئولان برای رعایت حال جانبازان اعصاب و روان نیز اقدامات لازم مبذول گردد. شایان ذکر است بعلت مشکلات موج گرفتگی که این روزها به اختلال استرس یاد میشود کافیست کوچکترین استرس وارده به جانباز موجب خروج از تعادل شود. در این حالت که افراد عادی بدون هیچگونه مشکلی میتوانند تحمل کنند متاسفانه فقدان آگاهی لازم مسئولین باعث شده تا اختلال استرس به محض فعال شدن با استرسهای معمولی و روز مره جانباز را وارد وضعیتی نماید که بنابر تجربه شخصی هیچ چیزی بجز سیاهی و تاریکی وجود ندارد. زمان و مکان همچون رفتار و گفتار قابل تشخیص نیست لذا پس از رفع استرس و آرامش جانباز هیچگونه خاطره ای از مدتی که دچار استرس بوده بیاد آورده نمیشود. در این مورد با گفتگو اینگونه حالات قابل فهم نیست و فقط مساعدت مسئولین محترم را طلب مینماید. شایان ذکر است سال گذشته استرس ممتد و ادامه دار همراه با خستگی مفرط موجب حملات عصبی مکرر شد که متاسفانه ادامه استرسها و خستگی علیرغم فقدام هر گونه بیماریهای زمینه های مثال فشار خون ، چربی خون و دیابت موجب ایست قلبی شد که خوشبختانه اعجاز مولایمان در شبهای قدر به داد رسید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi