شناسه خبر : 34644
شنبه 02 خرداد 1394 , 10:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام رئیس بنیادبه مناسبت روزپاسدار

به گزارش «ایثار» متن پیام حجت الاسلام والمسلمین شهیدی به مناسبت ولادت حضرت امام حسین(علیه السلام) و روز پاسدار به شرح زیر است:
«عنوان پاسدار، یادگار روزهای افتخار برای همه‌ی دوران تاریخ ما در آینده و یادگار لحظه‌های حساس این انقلاب است؛ که اگر پاسدار نبود، هیچ چیزی نبود و هیچ چیزی نمی‌ماند.»
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
سوم شعبان سالروز میلاد رهبر آزادگان و سالار شهیدان حضرت امام حسین (علیه السلام) پاسدار دین احمدی و روز پاسدار بر همگان مبارک.
به یقین نقش و اهمیت پاسدار و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست چرا که اقتدار، امنیت و استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی به تلاش و همت بزرگ مردان انقلابی و پاسداری رقم می‌خورد که در این راه حتی از جان خویش نیز دریغ نمی‌کنند و چه بسیار پاسداران عزیزی که از جان گذشتند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. پاسداران غیور و رشید این مرز و بوم مایه فخر و افتخار نظام و ملت هستند و خواهند بود و دعای خیر همگان توشه راه آنان در تمامی عرصه‌هاست.
فرصت را غنیمت شمرده ضمن تبریک این روز به همه پاسداران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یاد و خاطره همه شهدا و به ویژه شهدا و ایثارگران پاسدار را گرامی می‌دارم و برای تمامی سربازان مخلص و این نهاد انقلابی آرزوی توفیق دارم.
سید محمد علی شهیدی
انتهای پیام/
 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi