شناسه خبر : 34878
یکشنبه 10 خرداد 1394 , 14:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جشن نیمه شعبان با حضور ایثارگران پیشکسوت

به مناسبت نیمه شعبان ،میلاد حضرت مهدی (عج)، کانون ایثارگران پیشکسوت جشنی را با حضور ایثارگران پیشکسوت بازنشسته نیروهای مسلح برگزار می کند

فاش نیوز - به مناسبت نیمه شعبان ،میلاد حضرت مهدی (عج)، کانون ایثارگران پیشکسوت جشنی را با حضورایثارگران  پیشکسوت بازنشسته نیروهای مسلح  برگزار می کند.

عباس طایفه مدیر عامل کانون ایثارگران پیشکسوت در گفتگویی با فاش نیوز اظهار داشت این جشن با رویکرد «ایثار، نماد انتظارِ مهدویت» است که با حضور ایثارگران پیشکسوت و خانواده های آن عزیزان برگزار خواهد شد.

وی گفت:در این مراسم حجه الاسلام  حسنی ،قائم مقام  نماینده محترم ولی فقیه در بنیاد شهید حضور خواهند داشت که جهت تبیین موضوع جشن (ایثار، نماد انتظار مهدویت ) به ایراد سخنرانی می پردازند.
طایفه همچنین افزود:سردار کوثری نماینده مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس که از ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس هستند از مدعوین و سخنرانان مجلس خواهند بود.

 وی همچنین اعلام کرد: در این مراسم برنامه های شاد و متنوعی برای مدعوین در نظر گرفته شده است ،مسابقات فرهنگی و مراسم مولودی خوانی توسط ایثارگران پیشکسوت نیروهای مسلح از دیگر برنامه های این مراسم خواهد بود .

 همچنین مدیرعامل کانون ایثارگران پیشکسوت خاطر نشان کرد سرکارحاجیه خانم افشار، مادرسه شهید علی اکبری اردهالی از مهمانان ویژه این مراسم هستند که افتخار میزبانی شان را خواهیم داشت.

گفتنی است این مراسم روز 2 شنبه 11 خرداد ساعت 17:30 الی 20 در سالن همایش خاقانی برگزار خواهد شد.

 

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
...

گل بمو .

سنبول بمو .

بهار بمو . عید بمو .

نیروی انتظامی بمو .

شادی بمو .

نقل باورید .

نبات باورید .

نیروی انتظامی بمو .

خوش بمو . سالار بمو .

حامی مظلومان بمو .

نیروی انتظامی بمو .

ولادت امام زمان (عج) .

به نیروی انتظامی عزیز .

و رزمندگان جانبازان دفاع مقدس .

و عالم بشریت .

مبارک باد .
...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi