شناسه خبر : 35429
سه شنبه 02 تير 1394 , 09:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معیشت ایثارگران را به مذاکرات گره نزنید!

اگر بعضی از مدیران درجهت حق اولیه جانبازان کوتاهی می کنند ماهم مثل بی فکرها نگاهمان را بدوزیم به نتیجه مذاکرات؟!

ایرانی -  با سلام به روح پر فتوح شهدا . رهبری تمام خطوط قرمزکشور در گفتگو با 5+1 راترسیم کرده اند اما این چند کشور مذاکره کننده با شوالیه های نظام اسلامی. بسیار مکارتر از این حرفها هستند. آنان خواهان سرنگونی نظام وتجزیه کشور عزیزمان ایران می باشند. اینها از بوجود آمدن جمهوری اسلامی درایران چنان ضربه ای خورده اند که هنوز نزدیک به چهار دهه ازا ین مهم درگیجی بسر می برند، هنوز از درک اینکه یک ملت حق دارد سرنوشت خودش باشعار دینی، ملی، اقتصادی، هنری، نظامی وغیره را در دست بگیرد عاجز می باشند.

این استقلال مرهون بزرگ مرد قرن بیستمی ایران حضرت امام راحل می باشد وامروز تک تک ایرانیان موظف به پاسداری ازاین استقلال می باشند تا نسلهای بعدی مثل ما غصه ندانم کارهای بزرگان بی فکر ومردمان نادان گذشته را می خوریم  نباشند. همانطور که دلسوزان نظام اسلامی بارها وبارها گفته اند نباید همه مسائل اقتصادی را گره به نتیجه مداکرات زد و کلاهی که در توافقنامه ترکمان چای و قعطنامه 1919 و توافقنامه های ننگین دیگرسرمان آمد وسالهاست که هنوز ازاین توافقنامه های ننگین داریم صدمه می کشیم دوباره سرمان بیاید.

متاسفانه بعضی ازهمین بزرگان دانسته یا نادانسته دارند در جهت تضعیف کشور گرا به دشمن می دهند. بنشینیم مثل زمان بنی صدر ملعون که باعث سقوط خرمشهر شد نظاره گر باشیم وحرفی نزنیم تا کلاه سرمان برود؟! اگر بعضی از مدیران درجهت حق اولیه جانبازان کوتاهی می کنند ماهم مثل بی فکرها نگاهمان را بدوزیم به نتیجه مذاکرات؟! 

رهبری بارها وبارها فرمودند اقتصاد ومعیشیت مردم را گره به مذاکرات نزنید وراههای مقابله با تحریمها را در دست بگیرید. این مسئله را دیگر همه درک کرده اند حالا برای معیشت اولیه جانبازان وایثارگران و رزمندگان بسیجی، هم مجلس هم دولت محترم ودیگر مسئولین نظام راههای اجرایی وزودهنگام قوانین جامع ایثارگری را در نظر بگیرند. اکنون  بالای سی سال از ایثارگری این عزیزان می گذرد ودرنگ جایز نیست. دیگر معیشیت وحق وحقوق این عزیزان را به سرنوشت مذاکرات گره زدن واقعا" جای بسی ظلم آشکار است. دفاع از حقوق طبیعی کشور هم وظیفه تمامی ایرانیان علی الخصوص وظیفه ایثار گران می باشد.

با تشکر از سایت محترم

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
ما جانبازان کرمانشاهی موافق نیستم با آمریکا توافر بکنیم آنها حیله گر هستند وجه قول امام آمریکا شیطان بزرگ است
سلام ، من يك جانباز بسيجي كه از طرف سپاه به جبهه رفته ام و بيش ٣٤ سال كه جانباز نخاعي هستم و تاكنون سپاه يك ريال بابت ايثارگري حقوقي به بنده نداده است با توجه به دستور مقام معظم رهبري ، باز اين مسؤولين، هيچكدام بفكر معيشت جانبازان بسيجي و ازادگان بسيجي نيستيد، سر لشكر فيروزابادي ريس ستاد كل نيروهاي مسلح در پي تجمع اعتراضي به اعمال تبعيض و حق كشي سالهاي متمادي نسبت به ما جانبازان و ازادگان ، در مؤرخه ١٦اسفند ٩٣ به سرلشكر جعفري فرمانده كل سپاه ، فرمانده كل سپاه نامه نوشتند ( كه تعدادي از ايثارگران نيز ان نامه را مشاهده كرده اند ) مبني بر اينكه تا پايان خرداد ماه ٩٤ شيوه نامه اي خواهند نوشت تا بر أساس ان قانون جامع ايثارگران بطور يكسان براي همه آحاد نيروهاي مسلح اجرا شود و به تبعيض و حق كشي جانبازان بسيجي و سرباز سپاه پايان داده شود و الان مهلت پايان يافته است ،، و وقت ان رسيده است كه اين مسؤولين محترم، به وعده هاي داده شده خود عمل كنند. والسلام
هم نمیشود معیشت بخوای هم مذاکره را قبول نداشته باشی تنگدست باش ولی انرژی هسته ای وعزت داشته باش از افاضات جناب تندرو
اگرآدم به هرذلتی هم تن بده فقط شکمش سیرمیشه اما فقط همین ودیگه از خیلی چیزا مثل عزت و منافع ملی و استقلال و آزادگی و ....خبری نخواهد بود . این با روح جانبازان وآزادگان سازگارنیست. گرسنگی که جای خود دارد آدم بمیرد بهتر از این زندگی حیوانی است!چرا گیردادید به اسم تند رو به حرفاش جواب بدید.
پس از دو تصمیم دولت شاد کن!
مجلس به خواب رفت تا مذاکرات سرنوشت ساز انجام شود!
البته شواهد امر نشان می دهد احتمال تمدید مجدد مذاکرات کم نیست؛ اما بی تردید مذاکرات در روزهای سرنوشت سازی قرار دارد و حتی در صورت تمدید، احتمالا تصمیمات ضمنی دیگری نیز گرفته خواهد شد.
گروه سیاسی صراط - مجلس شورای اسلامی روز سوم تیرماه، 6 روز قبل از سررسید ضرب الاجل تعیین شده برای توافق هسته ای تعطیل شد و تا روز 21 تیرماه یعنی 12 روز پس از همین زمان، جلسه ای نخواهد داشت.

به گزارش گروه سیاسی صراط، آخرین اقدامات مهم مجلس قبل از تعطیلات تابستانی، تصویب مصوبه رقیق شده ای از الزام دولت به حفظ حقوق و دستاوردهای هسته ای و همچنین رای اعتماد مجدد به وزیر آموزش و پرورش بود که هر دو در راستای خواست دولت تدبیر و امید بود به گونه ای که دولت پیش از تعطیلات مجلس، خود را از دو موضوع مهم نظارتی به نوعی رهاشده می بیند هرچند آنها از همین مصوبه کم رمق شده هسته ای هم ناخرسند هستند.

پیش از این در مورد چرایی تعطیلی مجلس هنگام توافق احتمالی مباحثی صورت گرفته بود اما معلوم نیست چه در ذهن نمایندگان می گذشت که در نهایت تغییری در زمان تعطیلات تابستانی ایجاد نشد و آنها ترجیح دادند تا هنگام توافق احتمالی هسته ای، در تعطیلات باشند!

بی شک ساده ترین تصمیم در این خصص، می توانست تعویق تعطیلات تابستانی باشد تا حتی دست کم امکان بیان مواضع مجلس هنگام مذاکرات سرنوشت ساز فراهم باشد؛ در ان بین حتی توجیه همزمانی تعطیلات با ماه مبارک رمضان نیز پذیرفته نیست.

البته شواهد امر نشان می دهد احتمال تمدید مجدد مذاکرات کم نیست؛ اما بی تردید مذاکرات در روزهای سرنوشت سازی قرار دارد و حتی در صورت تمدید، احتمالا تصمیمات ضمنی دیگری نیز گرفته خواهد شد. با این وجود، آیا تعطیلی مجلس در این روزها که یک موضعگیری آن می تونست در تصمیمات سرنوشت ساز موثر باشد، اقدام درستی بود؟!
بسم الله الرحمن الرحيم
شهداي گرامي آقايان:
باكري،همت،خرازي و...
باسلام - روحتان شاد
چون خداوند درقرآن فرموده اند:شما زنده ايد(ولاتحسبن الذين قتلوافي سبيل الله امواتا بل احياء عندربهم يرزقون)،مصدع احوال شريفتان شديم.
دردانه هاي شرف وعزت
مردم ايران؛
مابه فرمان شما و دوشادوش شماتاپاي جان
جنگيديم وازانقلاب اسلامي،مردم وكشوردفاع
كرديم اماامروز دركمين
تعدادي گيرافتاده و مورد تبعيض وحق كشي آنها
قرارگرفته ايم.خودرافراتر
ازقانون ميپندارندو١٢سال
است كه دستور رهبري را
هم اجرانميكنند.عملشان مصداق"يصدون عن سبيل
الله"است.
اين هاباشماتفاوت دارند.
لطفا كمك مان كنيد.
عاشقان هميشگي شما:
جانبازان وآزادگان بسيجي
وسربازسپاه
سلام مذاکرات برای ایران حکم جلوگیری از بهانه های بنی اسراییلی است،در برابر نطق های آمریکا برای دنیا.
هدف انداز برانداز ایران بوده، که دشمن متوجه شده ایران عراق و سوریه و...... نیست، ایران شیرانی خفته دارد مانند شما ایثارگران، که باید اذعان داشت دشمن شما ها را بهتر از دوستان می شناسند، این جای تاسف دارد برای مسؤولین.
به فرمایش امام ره ایران ابهت شرق و غرب را شکست و همه ایمان داشته باشید این مملکت، مملکت صاحبالزمان است و آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
برای شادی روح امام و شهدا صلوات

سلام
خسته نباشید.
من شش ماه و ده روز جبهه ( بصورت بسیجی داوطلب ) دارم . چون جبهه ام متوالی نیست برایم ارزش قائل نشدند.
آنوقت من محصل بودم و مجبور بودم که به امتحان بر گردم.
ای کاش در همان سه ماه اول کمی زخمی می شدم تا از همه ی امتیازها استفاده می کردم.
الآن نه فرزندانم می توانند از امتیاز مدارس تیز هوشان و کنکور استفاده کنند نه خودم از امتیاز اداری بر خوردارم و نه می توانم از امتیازات وام احداث مسکن بهره مند شوم.
خواهشمندم این گلایه را که سخن خیلی ها هست به گوش مجلس برسانید تا عدالت بر قرار گردد.
.
آیا آن کسی که شش ماه جبهه را بطور متناوب دارد ، ایثار نکرده؟!
آیا آن محصلی که احساس و غیرتش به جوش آمده و یکدفعه کتاب را زمین گذاشته و و دو سه ماه بطور داوطلبانه به جبهه رفته ایثار نکرده؟!!!!


وقتی بنیاد شهید و کمسیون پزشکی از رهبری معظم له تبعیت نمی کنند ما که دیگر عددی نیستیم .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi