شناسه خبر : 36160
چهارشنبه 31 تير 1394 , 08:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشکر انجمن جانبازان از سازمانها درنماز عیدفطر

انجمن جانبازان نخاعی با صدور اطلاعیه ای ضمن تبریک حلول ماه شوال، از نهادها و سازمانهایی که در جهت حضور باشکوهتر عزیزان جانباز در نماز عید سعید فطرمشارکت فعال داشتند تقدیرکرد.

فاش نیوز - انجمن جانبازان نخاعی با صدور اطلاعیه ای ضمن تبریک حلول ماه شوال، از نهادها و سازمانهایی که در جهت حضور باشکوهتر عزیزان جانباز در نماز عید سعید فطرمشارکت فعال داشتند تقدیرکرد.
به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان نخاعی، باحلول ماه شوال و انجام آخرین فریضه از اعمال رمضان المبارک، نماز عیدفطربا حضور جانبازان معزز در کنارعموم مردم خداجوی ایران اسلامی در سراسرکشور برگزارشد.
در تهران این فریضه باشکوه و پرصلابت که به امامت رهبرمعظم انقلاب،حضرت آیت اللله امام خامنه ای برگزارشد از شور و حال بیشتری برخورداربود.
در کنار مردم همیشه در صحنه ، این جانبازان بودند که با حضور خود بر معنویت این مراسم افزدده بودند.
جانبازانی که با وجود شرایطی خاص و دشوار آمده بودند که پس از یک ماه عبودیت و بندگی، مهرقبولی طاعات و عبادات خویش را از محضر خداوند مسئلت نمایند. واین مهم میسر نبود، مگر با همکاری و همراهی عزیزانی که همواره دغدغه ای جز خدمت به مردم درذهن ندارند.
دراین میان نهادها و سازمانهایی بودند که برای حضور هرچه بهتر و باشکوهترمردم، بویژه عزیزان جانباز تلاشهای وافری داشتند.
 نهادهایی همچون سپاه ولی امر(عج) ، مسئولین و مامورین راهنمایی و رانندگی ، ستاد نمازجمعه و مسئولین و رانندگان زحمتکش سامانه ویژه جانبازان معلولین شرکت واحد اتوبوس رانی تهران که زحمات قابل تقدیری کشیدند تابه بهترین شکل ممکن جانبازان و ایثارگران باسهولت بهتروبیشتر در این مراسم حضورداشته باشند.
انجمن جانبازان نخاعی وظیفه خود میداند تقدیر و سپاس قلبی خود را تقدیم این عزیزان نموده و آرزو نماید که تحت زعامت و امامت صاحب و مولایمان حضرت بقیه الله الاعظم همواره در امورات خود توفیق روزافزون کسب نمایند.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
ما هم ممنون و سپاس گزار هستیم. ابام تبریک و دست همگی دوستان درد نکند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi