شناسه خبر : 36519
شنبه 17 مرداد 1394 , 10:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کاروان شهدای غواص در شهرضا

 فرمانده سپاه شهرضا گفت: کاروان شهیدان غواص روز یکشنبه 18 مرداد ماه پس از شهرستان مبارکه وارد شهرضا شده و در جریان مراسمی حدودا دو ساعته میهمان مردم این شهرستان خواهند بود.

به گزارش ایسنا در شهرضا، سرهنگ جواد داستانی در کمیته استقبال از شهدای غواص شهرضا اظهار کرد: کاروان حامل پیکر مقدس 24 تن از شهدای غواص و خط شکن در ساعت 8:30 وارد این شهرستان شده و پس از حضور در جوار آستان مقدس امامزاده شاهرضا و گلستان شهدا وارد شهر خواهد شد.

وی خبر از تدارک برنامه‌های جامع دستگاه‌های اداری و نهادهای مردمی برای استقبال از این کاروان داد و افزود: کاروان شهدای غواص از مسیر میدان شهدا وارد خیابان شهید بهشتی شده و در میان استقبال مردمی به سمت میدان حر حرکت کرده و پس از آن از سمت میدان تاسوعا و احتمالا چهارراه طالقانی به مقصد دولت آباد اصفهان از شهرضا خارج می شود.

فرمانده سپاه شهرضا در تشریح جزئیات مراسم استقبال از کاروان شهدا گفت: مداحی هیئات مذهبی، ادای احترام یگان های نظامی و انتظامی و گل افشانی مسیر عبور کاروان از جمله این برنامه ها است.

این شهدای از جمله شهدای عملیات کربلای 4 هستند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi