شناسه خبر : 36553
یکشنبه 18 مرداد 1394 , 10:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آیا سفارت انگلیس و آمریکا باز می شود؟

سردار کوثری:مجلس اجازه باز شدن سفارت آمریکا و انگلیس را نخواهد داد

 رئیس کمیته دفاعی امنیتی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توافق هسته ای ربطی به بازگشایی سفارت آمریکا و اسرائیل ندارد، گفت: مجلس اجازه بازگشایی این لانه های فساد و مراکز توطئه را نخواهد داد.


مجلس اجازه باز شدن سفارت آمریکا و انگلیس را نخواهد داد
 

سردار  محمد اسماعیل کوثری رئیس کمیته دفاعی امنیتی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی بسیج پرس با اشاره به ابراز نظرهایی که بعد از توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 بر احتمال بازگشایی سفارت ایالات متحده و انگلستان در ایران گفت: این یک جوسازی رسانه ای است که انجام می دهند و شنونده باید عاقل باشد.

وی ادامه داد: به این صورت نیست که آن ها خیال کنند می توانند چنین کاری کنند، باز شدن سفارت ربطی به مذاکره و مسئله هسته ای ندارد اما بعضی ها در داخل کشور و مخصوصا از خارج می خواهند این لانه های فساد را به عنوان اینکه اینجا سفارت خانه است، باز کند.

کوثری در پایان تاکید کرد: مجلس به طور قطع جلوی این مسئله را خواهد گرفت و مردم یقینا با این کار مخالفند.

 

منبع: بسیج پرس
اینستاگرام
سلام ، تمام اسرار و رموز پیروزیهای ملت ایران در مقابل شیاطین سلطه طلب در استکبار ستیزی خلاصه شده است. پیروزی دیپلماسی در جریان هسته ای نیز ناشی از روحیه و اعتقاد به استکبار ستیزی میباشد که توسط امام راحل (ره) رهبری شد و تا اکنون نیز ادامه رهبری استکبار ستیزی در اراده قدرتمند رهبر معظم انقلاب و ایثارگران محترم در سایه توجهات امام عصر (عج) و عنایات ویژه حق تعالی تداوم خواهد یافت.
اصول اولیه فرهنگ ایثار و شهادت با مقاومت مسلمین جهان در مقابل استکبار جهانی موجب پذیرش قدرت و عزتمندی مردم شهید پرور ایران و فروپاشی نظام سلطه گردیده است. در حالیکه خاکریزهای پوشالی استکبار جهانی به رهبری آمریکای جنایتکار یکی پس از دیگری به دست مسلمین جهان فتح میشوند و کشورهای اروپایی تلاش میکنند تا سیاستهای کشورشان را از خطوط قرمز آمریکا جدا کنند اینگونه اخبار مبنی بر بازگشایی سفارتخانه های آمریکا و انگلیس که هنوز در سایر کشورهای اسلامی بنام لانه جاسوسی یکی پس از دیگری در حال تعطیل شدن هستند بهیچوجه در مخیله امت حزب الله و سایر مسلمین جهان که چشم امید به ایران اسلامی دارند نمی گنجد. این خیالات فاسد و خام در اثر مراودات دیپلماتهای ایرانی موجب تحرک ضد انقلاب شده که موضوعات امنیتی و سیاسی کشور را یکی پس از دیگری در بر خواهد گرفت لذا در وحله اول میبایست با اینگونه تحرکات دشمن که بر علیه اعتقادات عمیق و ریشه دار امت حزب الله در حال شکل گیری میباشد بشدت برخورد شود.
از سوی دیگر دیپلماتهای کشور میبایست پیشدستی کنند و از تریبونهای بین المللی جنایتهای آمریکا ، اسراییل غاصب و عربستان را بشدت محکوم کرده و آنها را وادار به پذیرش اراده ملتهای مسلمان کنند. چرا دولت جمهوری اسلامی با وجود پیش شزطهای غرب در حین مذاکرات که هنوز ادامه دارد هیچگونه شرطی را در خصوص جلوگیری از قتل عام ملل مسلمان در خاور میانه بعمل نیاورده است؟ اگر استکبار غرب شروطی را هرچند غیر قابل قبول و غیر مرتبط با موضوعات هسته ای برای استفاده ار فرصت بدست آمده مطرح میکنند میبایست مسئولان خط شکن کشورمان نیز شروطی در ارتباط با کشتار وحشیانه مسلمانان مطرح کنند هرچند مورد پذیرش قرار نگیرد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi