شناسه خبر : 36582
یکشنبه 25 مرداد 1394 , 12:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اجرای حکم حالت اشتغال 800 نفربعداز22 سال!

بنیاد شهید تنها 800 حکم حقوقی صادرشده از سپاه برای 2700 جانبازان بسیجی حالت اشتغال را اجرا کرده است.

فاش نیوز -  بنیاد شهید تنها 800 حکم حقوقی صادرشده از سپاه برای 2700 جانبازان بسیجی حالت اشتغال را اجرا کرده است.

مسئول امورایثارگران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد بنیادشهید 800 مورد از 2700 حکمی را که سپاه ماه گذشته برای جانبازان بسیجی حالت اشتغال صادرکرده بود به اجرا درآورده است.

سردارشریفی به فاش نیوز گفت: مسئولان بنیاد شهید نبود اعتبار را دلیل این کار عنوان کرده اند.

وی همچنین افزود: بنیاد اظهار امیدواری کرده بود که در ماه جاری همه این تعداد را تحت پوشش قراردهد اما تاکنون خبری دراین باره دریافت نکرده ایم.

براین اساس بنیاد شهید تعداد 1900 مورد از تعهد خود دراین باره یعنی بیش از دو سوم آن را اجرا نکرده است.

گفتنی است  قانون حالت اشتغال در 72/6/30 به تصویب رسیده و برابر ماده 6 دستورالعمل مصوب مقام معظم فرماندهی کل قوا به تاریخ 74/6/19 درخصوص نحوه اجرای قانون حالت اشتغال درنیرو های مسلح صادرگردیده است ، حقوق ومزایای حالت اشتغال و... مشمولین این دستورالعمل (کلیه پرسنل کادرثابت ، پیمانیو بسیجی) از تاریخ تصویب قانون حالت اشتغال می بایست براساس احکام حقوقی که از سوی سازمان های ذیربط نیرو های مسلح صادرمی گردد ، حسب مورد ، توسط بنیاد شهید وبنیاد مستضعفان و جانبازان (وقت) پرداخت می شد.

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
ر گفت‌وگوی مشروح فارس با خجسته مطرح شد
ردّ پای سلطان شکر در پرونده تفحص از بنیاد شهید/ جمع‌آوری ۳۰ هزار سند/ بازگرداندن صدها میلیارد به بیت‌المال

رئیس هیأت تحقیق و تفحص از بنیاد شهید با بیان اینکه سیستم‌های حراستی و نظارتی اصلاً درباره نظارت بر عملکرد بنیاد شهید کار نکرده‌اند، گفت: رد پای سلطان شکر در این پرونده دیده می‌شود هرچند شبکه‌های اقتصادی به طور مخوف حرکت می‌کنند و به هم وصل هستند.
*امیدوارم فاش نیوزیان کمی از خبرهای زرد کمتر کنند و به مهمات برسند !*
حکم های جانبازان۷۰درصدوظیفه سپاه حالت اشتغال کی وچگونه اجرا میشه.؟
سلام ٣٤ سال است كه مجروح شده ام در سال ١٣٦٠ از طرف بسيج سپاه به جبهه اعزام و جانباز ٧٠٪ شده ام و در سال ١٣٦٦ به استخدام گمرك در امدم و حقوق حالت اشتغال از طرف بنياد شهيد قطع شد ، الان كه مقرر شده به جانبازان بسيجي و ازادگان و سرباز سپاه ، از طرف ساتا به دستور وزير محترم وزارت دفاع به ١١٦ نفر از جانبازان بسيجي و ازادگان اردبيل از مرداد ماه سال جاري حقوق ايثارگري پرداخت شود ، جانبازان بسيجي كه همانند بنده حالت اشتغال سازمانهاي دولتي بوده اند پرداخت خواهد شد، اينك از سردار شريفي سوال ميكنم ايا اين حقوق ايثارگري به جانبازان ساير استانها چگونه پرداخت خواهد شد خواهش ميكنم جواب دهيد چون سپاه ساير شهرستانها از أخذ مدارك از جانبازان بسيجي و إرسال به ساتا خودداري ميكنند،
چه فرقی بین وطیفه وبسیجی دارد چرا سپاه درمقابل سربازان خود اینقدر بی غیرت است
سربازهمیشه بی ارزش وتوی سری خوربوده مگرسربازولایت وامام زمان باشی
این آقایان : یعنی برادران سپاه و مسئولان بنیادچون در این کار اجرای مادتین 38 و 39 منافعی عایدشان نیست و در پی انجام عملی برای رضای حق تعالی هم نیستند لذا با این مسئله به صورت رفع تکلیف بی میلی لاک پشتی و به قول فرنگی ها اسلو موشن ( حرکت آهسته برخورد میکنند ) وبه قول ما اصفهانی ها : حالا که از پشت بوم هلشون بدهی پایین شیش ماه بعد می افتند گلی ناودون ( یعنی بهد از شش ماه تازه به ناودان آویزان می شوند وخدا می دونه کی به زمین برسند ) .
حاج آقا شهیدی هم که از وقتی تشریف آورده اند یک پای ثابت مراسم ختم و ترحیم هستند و نظر لطف و عنایتشان به اهل آخرت است بیشتر ، و ما در ظاهر زنده ها را تحویل نمی گیرند ورهایمان کرده اند فی امان الله ،
پس در نتیجه عاقبت این کار در حالت عادی بدون نتیجه و فرسایشی و بهانه نبود اعتبار هم خاکریزی فتح نشدنی و تحریمی لغو ناشدنی است
مگر این که عزیزان جانباز مانند دوستان فرهنگی چند صباحی در بعضی مکان های خاص در ملا عام و انظار عموم برای احقاق حق حضور بهم رسانند که در آن موقع موانع با درایت و مدیریت مدیران حاذق و کاردان به یکباره و در جا به طرفة العینی برداشته شده و همه چیز گل و بلبل خواهد شد !!!
احسنت و مرحبا
بنام خدا
برادر جانباز جناب جعفری
سلام علیکم
بنده حسین جعفری هستم جانباز 50 درصد از اراک اگر اصفهان تشریف دارید چندتا سوال دارم اگر ممکن است وبرای شما مقدور با حقیر تماس بگیرید ممنون میشم تلفن
با تشکر جعفری جانباز 50 درصد حالت اشتغال بنیاد
سلام چرا احکام شامل پاسدارانی که از سپاه منفک شده و حالت اشتغالند نمیشود گناهشان چیست ملتمسانه از براذرن فاش نیوز میخواهم از سردار در این مورد سوال کنند با جناب سرهنگ ص هم تماص در تهران تماس گرفتم گفتند فعلا بسیج این مشکل بسیاری از پاسداران حالت اشتغال است
حدا ازشون نگذره
سلام علیکم

احترماٌ به استحضار میرساند اینجانب آزاده و جانباز 30 درصد میباشم در خصوص طرح موضوع ذیل از کارشناس و دیگر همکاران گرامیتان درخواست راهنمایی دارم .

به اطلاع میرساند بنده و چند نفر از دوستان بسیجی شاغل در بخش خصوصی بوده ایم و به همین علت حدود پنج سالی است که حالت اشتغال بنیاد شهید میباشیم و از بنیاد حقوق دریافت مینماییم و اکنون نیز به واسطه شغلی که در آن بخش خصوصی داشته ایم بازنشسته سازمان تأمین اجتمایی میباشیم.

حال با توجه به اینکه اخیراٌ بنیاد شهید استان فارس از جانبازان حالت اشتغال درخواست نموده که جهت ماده 38 اقدام نمایند آیا امثال ماها بایستی اقدام کنیم یا خیر ؟

زیرا واقعیتش این است که نگرانیم از اینکه نکند در پیچ و خم برخی از قوانین نامشخص به ضررمان تمام شود.

ضمناٌ امثال ماها میتوانیم نسبت به ماده 190 سپاه اقدام کنیم یا نه ؟

لذا خواهشمند است در این خصوص ما را راهنمایی بفرمایید .

با سپاس فراوان رحمانیان از شیراز
سلام ، باور کردنی نیست !! یعنی جانبازان مشمول حالت اشتغال از سال 74 منتظر صدور حکم هستند؟ اگر اینطور باشد باید بی رودربایستی وقتی میگوییم حرم امام رضا (ع) قطعه ای از بهشت است اما گرانی کمرشکن و بی حساب در شهر مشهد که گوش زایران و مجاوران را بریدند در مقابل هم باید بگوییم دولت جمهوری اسلامی قطعه ای از بهشت است اما بنیاد همدان که با انواع ظلم و ستم گوش جانبازان را بریدند قطعه ای از اسراییل است.
باسلام بنده از جانبازانی هستم که هنوز بنیاد برایم درصد نزده علی رغم اینکه در بیست عملیات بوده ام و الان هم با وضعیت شیمیایی و مشکل اعصاب و روان در خانه افتاده ام .من باید با کی صحبت بکنم و دردم را بگویم با توجه باینکه همه مسئولین هم مرا می شناسند ولی هیچ کاری برام نشده
باسلام خدمت سردارعزیزشریفی؛از چه طریقی پیگیرحالت اشتغال باشیم؟ ایا برای جانبازان وظیفه حالت اشتغال بنیادحکم نظام هماهنگ اجرا میشود وازچه تاریخ وزمانی محاسبه میگردد؟ ساسگزارم.
باسلام خدمت سردارعزیزشریفی؛از چه طریقی پیگیرحالت اشتغال باشیم؟ ایا برای جانبازان وظیفه حالت اشتغال بنیادحکم نظام هماهنگ اجرا میشود وازچه تاریخ وزمانی محاسبه میگردد؟ ساسگزارم.
جناب سردار شریفی بفرمایید شما با بنیاد در چه پیچ و خم اداری گیر هستید که به گفته خودتان پس از22سال تائید و تصویب حالت اشتغال و 20سال پس از تائید فرماندهی کل قوا هنوز نتوانسته اید نیروزهایی که در ازادی کشور عزیزمان ایران مجروح شده اند را سر و سامان ببخشید ؟
عده ای از برادران جانباز با چشم انتظاری به لقا الله پیوستند و عده دیگری هم گوشه خانه هنوز چشم انتظارند تا شما بخواهید این امر را محقق کنید عمر جانبازان تمام است و اخرش هم هیچ و هیچ .................
اگر مجلس این طرح را تصویب کرده و مقام رهبری هم دستورش را داده اند بفرمائید کجای کار گیر است .
حتما قبل از تصویب یک بودجه ای در نظر گرفته شده است و بعد لایحه تصویب شده جناب سردار این بودجه کجا و برای چه موردی مصرف شده است اگر بنیاد رسیدگی نمی کند سپاه باید از بنیاد شکایت کند و در اسرع وقت جواب بخواهد و به جانبازان بطور دقیق جواب بدهد واگر اشکال از سپاه هست و با بنیاد با هم دیگر دارید جانبازان را اذیت میکند این حساب دیگری دارد .
در ضمن طوری صحبت نکنید که جانبازان فکر کنند شما تمام کارهایتان را کنار گذاشته اید فقط به جانبازان رسیدگی میکنید .
اب پاکی را بریزید روی دست جانبازان بگوئید که جانبازان هیچ حق و حقوقی ندارند و تمام .
البته یک چیز دیگر هست ممکن است این طرح شما اقایان 99ساله است که پس از22سال هنوز عملی نشده است.
فاش نیوز تشکر
آقای سردار شریفی سلام وخسته نباشید .
جانبازانی که شرایط حقوق وظیفه را دارند ولی در حال حاضر بیکار وهیچ درآمدی ندارند با مشکلات بسیاری روبرو هستند آیا فکری برای این قشر شده است. ممنون.

ایثارگران عزیز می توانند با تماس تلفنی ، فاکس ، پست الکترونیک ویا کامنت ، نظرات ، مشکلات و مسائل مورد نظر خود را برای مطرح کردن در مصاحبه با سردارشریفی ارائه کنند. 18394 چاپ مطلب.
پاسخ چه زمانی؟
ظلم از این بالاتر نمیشه به عده ای بگویند شما از سپاه اعزام شدی بیخود کردی ۴سال جبهه بودی و در جبهه مسعولیبت داشتی وسه بار مجروح شدی انموقع کادر بودی احکام شاملت فعلا نمیشه اگه شرع قانونه باید به همه حالت اشتغالها بنیاد تعلق بگیره به کجا داد بیاریم سردار خودتان هم پاسدارید چگونه اجازه این بیعدالتی را داد ه اید افسرده بودم دارم دیوانه هم میشم اجاره یک ملیون خرج گران مدتها دلخوش به احکام بودم به خانواده میگفتم صبور باشید درست میشه حالا چی جواب بدم دوستم با یک روز جبهه شاملش شده چون بسیج بوده البت حقشه لاکن ما باید دق کنیم قیامتی هم هست اگه مسعولین تا کنون اینجوری قوانین وضع میکردن یقیننا دست غیبی مملکت رو حفظ کرده این قانون موجب تفرقه دو دستگی خواهد شد یا همه یا هیچکس
باسلام ،سپاه خیال میکند سرباز برده است و نزد این یگان نظامی هیچ ارزشی ندارد بخدا قسم جانباز 50%وظیفه سپاه هستم 26 سال است احدی احوالم را نپرسده تنها خدمت سپاه فقط و فقط یک گواهی مجروحیت بوده والسلام!!!!!خیلی متاسفیم برای یک نهاد انقلابی تا این حد به نیروهای وظیفه اش بی توجه باشد هزاران رحمت بر ارتش جمهوری اسلامی.
با توجه به وجود 100000 جانباز حالت اشتغال و اینکه الان بعد سالها برای 800 نفر حکم زده اند ! اگر ماشاالله با همین روند لاک پشتی حرکت نمایند بعد 125 سال حکم برای همه اجرایی خواهد شد !!! و من بنوبه خودم از سردار عزیز و مسئولین دولت و بنیاد فهیم بخاطر این کار انقلابی و همت عالی و سرعت کاری شگرف و ایثارگری آنان که با سرعت لاکپشتی در حال انحام است ! ( حیران شدم و بگرفتم بدندان سرانگشت !) تقدیر و تشکر مینمایم و عرض خسته نباشید دارم !
موضوع گفتگو با شردار شریفی. ضمن سلام وخسته نباشید قبلا از زحمات شما تشکر میکنم. با توجه به مطلبی که درآن از گفتگو با سردار شریفی مسئول ایتارگران در مورد مشکلات ایثارگران گفته شده بود .چشم انتظار ماندیم و الان حدود دو ماه از خبر درج شده در سایت فاش نیوز می گذرد اما هنوز خبری نیست . خواستم بیان بفرماید علت چیست ؟
با سلام با توجه به اتمام قرارداد بیمه تکمیلی درمانی جانبازان و خانواده خصوصا شاغلین نگران هستنند که تکلیف ادامه درمان جانبازان چه میشود شایعات که دیگر قرار داد با بنیاد نخواهد بود و با ادارات است همکاران ایثارگر نمیدانند چه میشود لطفا اطلاع رسانی شود و تماس و مصاحبه با مسئولین چون تا اخر مرداد قرار داد با بیمه دارد بنیاد و هر سال جانبازان و خانواده در رابطه هزینه درمانی پاسکاری میشوند و اینده برای انها نگران کننده شده و تازه هزینه 100 درصد که قانون گفته را نیز اجراء نمیکنند خصوصا بنیاد عینک و دندان را حذف کرده چرا؟مگر قانون نگفته پرداخت 100درصد هزینه درمانی جانباز و خانواده باید پرداخت شود کو؟الان من با هزینه های دارو که باید بگیرم نمیدانم از 1 شهریور پول باید بدهم یا با بیمه طلایی ادامه کار صورت خواهد گرفت چون وقت کم است پیگیری در سطح وسیع تا جواب بدهند مسئولین جانبازان با هزینه دارو و....که مبلغ ان بالا است و....چه باید کنند .ممنون از اطلاع رسانی و پیگیری و نتیجه
مانامیدم از تمامی مسولان لشکری وکشوری هستیم چون هنوز کیسشون پر نشده بابا ماهم رزم بودیم بزودی (خدا وکیلی ازخدانه ترسی نه خجالتی)گر خدا یاراست بر سلطان مپیچ گر خدابرگشت صدسلطان بهیچ (توجه توجه واگزارتان کردیم به اقا ابوالفضل کردیم
خدمت سردار شریفی سلام عرض می کنم لطفا بفرمایید تکلیف جانبازان بسیجی شاغل درادارات چه می شه ؟ چون حقوق دریافتی بعضی ازاین عزیزان کمتر از اشل حقوق نیروهای مسلح ازجمله سپاه می باشد . آیا قانونی دراین زمینه وجود دارد که حقوق شاغلین نیز مانند نیروهای مسلح پرداخت شود ؟اگر اینجوری نباشد این یک نوع حق کشی است .حتی الامکان سعی شود حقوق بازنشستگی جانبازان بسیجی شاغل دردستگاه های دولتی با اشل نیروهای مسلح پرداخت گردد..باتشکر
باسلام پس ما جانبازان شاغل دستگاههای اجرای چگونه باید پیگیری کنیم تا حق وحقوف خود را دریافت گنیم لطفا راهنمائی کنید .
سلام.متولي سرگرداني و بلا تكليفي جانبازان شاغل در اموزش و پرورش كيست ؟چقدر ما را سر ميدوانيد.بيمه طلايي را ميگويم
جناب سردار یه فرمایشاتی میکنند لاکن قابل نمیدانند به ای درخواستهای فوق پاسخی عنایت کنند خودی نشان میدهند دیگر ما در حسرت دیدارشان میمانیم سوال کلی ایا شامل همه جانبازان حالت اشتغال سپاهی بسیج و وظیفه میشود یا خیر از چه زمانی اجرایی میشود بنیاد شیراز تعداد ی را تایید کرده وتعدادی را بی دلیل نه این تبعیض سبب دلزدگی و اسیبهای شدید روحی روانی خواهدشد با تشکر از سردار معظم
سلام بر امام وشهدا
از این سرداب سوال کنید چرا تاکنون حک بسیجیان تبصره 6 وسربازان وظیفه سپاه ودیگر ایثار گران نهزده شده احکام زدن اینقدر سخته بعضیهاکه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پارتی داشتند بیشاز 2 سال حکمشان صادر شده اونهای که پارتی نداشتند نه جالب اینکه افراد پارتی دار از کارمندان رسمی و خاص بنیاد شهید وامور ایثار گران میباشند
نظری ندارم زیرا .......
سلام سردار شریفی برادرم 4ماه حضور در جبهه دارد شیمیایی شده ولی درصدش کم است 4از 24 وتایید نشده وتقریبا بیش از 20 سال سابقه بسیجی فعال دارد الان تو وضعیت بدی بسر میبرد مستاجر است هر دوی کلیه هاش از دست داده پزشک فوق تخصص داخلی کلیه از کار افتادگی مادام العمر نوشته گرفتگی عروق اصلی قلب دارد یک بار آنژیو کرد باز نشد بار دوم عمل بالن انجام دادند در یکی از روستاهای اصفهان زندگی میکند نمی داند که من برای شما موضوع را نوشتم بیمه خدمات درمانی فقط یک کارت بیماری خاص برایش صادر کرده است هزینه های دارو سنگین است البته یک مقدار جزیی از ان را یکی از خیریه های استان قرار است پرداخت کند در حال حاضر هفته ای سه جلسه دیالیز هر کدام بمدت 4ساعت انجام میشود که بعد از هر دیالیز درد شدید شکم او رامجبور میکند که هر جا که باشد بخوابد تا درد شکم برطرف شود بیشترمیخواهید بدانید و برای عیادت از یک بیمار بیماری که قبلا در سنین نوجوانی برای دفاع از این مرز و بوم به جبهه امد او نمی تواند با وضعیت دیالیزش به تهران بیاید اگر میتوانید برای پیوند کلیه ومعیشت کمکش کنید
جناب اقای سردارعزیز,لطفا بفرماییدچه فرقی بین جانبازان بسیجی سپاه وجانبازان وظیفه وجوددارد چرا حکم بسیجیها را زده اند ولی از جانبازان وظیفه حالت اشتغال خبری نیست؟ما تاکی باید این تبعیضها وبی عدالتیها راتحمل کنیم؟
هیج کاری نمیتوانین بکنیم وفقط دست به دعا برای نابودی کسانی که چنینن قانونی در آوردند
فاش نیوز عزیز شما هم سانسور گر بودید؟چرا از درج حقایق میترسید؟من ابایی ندارم اگه لازمه مشخصاتم را کامل بدم!!!
من جانباز 70 درصد هستم بیش از 40 ماه حضور در جبهه و سه بار مجروحیت و بیش از 35 بار جراحی.
در سال 1377 حالت اشتغال بنیاد شدم و در سال 1388 که در اداره استخدام شدم حالت اشتغالم قطع شد تا کنون موفق نشده ام علیرغم این که در طرح جامع خدمت رسانی به جامعه ایثارگران به صراحت اعلام شده حقوق حالت اشتغال جانبازان شاغل در دستگاه دولتی قطع نمی گردد حقوق حالت اشتغالم را بر قرار کنم.
این در حالی است که افراد تابع قانون کار با درصد جانبازی کمتر هم از بنیاد حالت اشتغال می گیرند و هم در محل کار خود حقوق می گیرند.
سوال من این است که آیا ما هم برای برقراری حالت اشتغال از طرف سپاه معرفی شده یا می شویم. در مورد جانبازان بسیجی واقعاً ظلم شده. در صورتی که جانبازان ارتشی وضع به مراتب بهتری دارند. به طور مثال یکی از دوستانم که جانباز 25 درصد بنیاد است و در بانک کار می کند از ارتش هم مقرری می گیرد و درصد جانبازی او در ارتش 50 دصد است این دوست من 8 ماه خدمت کرده حال شما مقایسه کنید. یا در یکی از تبصره های قانون جامع خدمت رسانی آمده امتیازات فرزندان شهدا در همه موارد مشابه جانبازان بالای 50 درصد است به جز حق پرستاری، خودرو و کسری ساعت کار. حال قضاوت کنید حق ایثارگری حکم یک فرزند شهید مانند یه جانباز 50 درصد است. این ها عین بی عدالتی است آیا من ی تمام بدنم سوراخ سوراخ شده و حالت اشتغال هم نمی گیرم باید حق ایثارگری مانند یک فرزند شهید که سالم است بگیرم. این ها سوالاتی است که من و به خصوص خانواده من و امثال من دارند. وقتی ارزش های معنوی با امیال دنیوی سنجیده می شود دیگر توجیه هم نمی توان کرد.
بیایید از رهبر بخواهیم حکم حکومتی بدهند. یاران ایثار بیایید تا نا جوانمردان بی دردی . که اموالمان را به ثمن بخت فروختند. و زندگی نجومی درست کردن را.یگ بار برای همیشه به محکمه بیاریم. بیایید اینان را از حسابهای نجومیشان به درد خانه یاران ایثار بیاوریم. بیایید از رهبر بخواهیم از زمان تشکیل بنیاد تا این تاریخ. وضعیت مالی همه سران را و مدیران رفته ومانده را چک کنند. این یگ کار ساده ای است. البته انان که رفته اند ازاین ملک انها را دولت از طریق پلیس انترپل می تواند به محکمه بیاورد. رهبرم خواهش ما ایثارگران این است تا یکی یکی . مدیران حال و سابق واسبق ووووو را همگی را تحقیق مالی شوند. انگاه خواهیم دید حق با کیست. یاران ایثاروقتی یگ امپراطوری سروت . دست یگ نفر است یایگ باند انان معلوم است چه می کنند.انسان جایزالخطا است. یاران وقتی یگ گاو درای با100000گاو هلندی دست یگ حاج اقای ریس است معلوم استچه میشود. ما که نمی توانیم مقدار شیر هرگاو را اندازه بگیریم. پس این مثلن ثروتی است بی حساب. اگر به امپراطوری این بنیاد فقط یگ نگاه کنید واج م یمانید سرتان دود می کند . اینها همه از ولایت به ایثار رسید بایید در حفظش کوشا باشیم . بیایید ملکمان را به حساب اوریم .یاران اهل قلم بیایید بنویسید. تحلیل کنید سرمایها را هرروز به نشر دهید . تا ذلوهای خون نوش ایثار را به محکمه عدل بیاوریم. وقتی ریس یگ ماسسه مالی سرو کارش با 20هزار ملیارد تومن است.این عدالت را حتی اگر در بطن مادرش باشد رعایت نخواهد کرد. اموال ما ایثار را دست مردان صداقت بسپارید . مدیران راستی .انان مال دنیا در چشمشان خاک است . انان که اهل زندگی معمولند . اگر بگردیم پیدا می شود.مدیران انصاف . به امید روزهای موفقیت
سال 59 مجروح سال 69 جانباز سال74 حالت اشتغال . صیر حقوقیم واقعا اشگ بدر می کند. جانباز شصت در صد حالت اشتغال . حقوق 1200000 بعد 35 سال . البته امسال این گونه . وگرنه سالهای قبل 800000 و سال قبل 600000و همین طور. ساطور باقلمم در می اورم. برفرق انانی خواهم زد. که زندگی بچهایم این گونه زجر دادند. ومرا از زندگی زیر صفر هم دریغ کردند. 60 در صد اشتغال چراباید 1200 تومان بگیرد . یاران شما بگویید ایا این حقوق یگ جانباز عالت اشتغال است
خدمت سردار شریفی عرض سلام دارم؛جناب سردارمعززماجانبازان وظیفه سپاه با سایر نیروهابرای دفاع از دین ومملکتمان باهم با یک هدف بایک شعار بایک لباس وسایرموارد مشابه درجبه ها حضور یافتیم.اما متاسفانه اخیرا برای جانبازان معزز بسیجی احکام همطراز وهدیه ایثار وامتیازاتی درنظر گرفته شده که این عمل سبب تبعیض وتفرقه وایجادبدبینی وشک وشبه بین سایر ایثارگران گردیده است .مگر نیروهای سپاه درطول هشت سال دفاع مقدس همگی زیرمجموعه ای واحد نبودند؟لطفا اگر نبوداعتبار راباعث عدم اجرای احکام محسوب نمینمایید دستورات لازم را برای سایرایثارگران ابلاغ فرمایید.از بذل عنایت وتوجهی که درخصوص احقاق حقوق ایثارگران مبذول می فرمایید سپاسگزارم.
تمام بودجه بنیاد را دستگاه عریض و طویل بنیاد و کارمندان اضافی و بیکار ان و سوء استفاده های انها می بلعد و برای جانبازان چیزی باقی نمی ماند که به انها بدهند.
جناب شریفی من بلد نیستم شما را به انبیا و اولیا قسم بدهم فقط به وجدانتان واگذارتان میکنم چون وجدان بالاترین قاضی درون انسان است .
واقعا از این همه وعده دادنهای تکراری خسته نشدید یعنی کار هایی که خودتان با مسئولین مربوطه جلسه میکنید و به توافق میرسید و با شعار اینکه بزودی عملی می شود و22سال طول می کشد خدا وکیلی خودت را بگذار جای عده ای از جانبازان که 22سال است منتظرند چه واکنشی انجام می دهی یا اگر بخواهید در این سایت کامنت بگذارید چه می نویسید .
مردانه بیا داخل همین سایت یا درد دل بچه هارا با احساس شخصی خودت بیان کن .
و یا بیا مرد و مردانه از جانبازان عذر خواهی کن بخاطر این همه وقفه 22ساله .
مرد مومن ادمهای سالم 22ماه صبر نمی کنند حال خود قضاوت کن که برادران جانباز 22سال صبر کردند . تازه هنوز امده اید دارید وعده اجرای حکم ؟؟؟؟؟تعداد از جانبازان را میدهید که چرا بنیاد اجرا نکرده است ..
تو را بخدا این بازیها را جمع کنید جانبازان نیازی به وعده های پوچ شما ها ندارند اگر در توان دارید باید تمامی ان کسانی که کارشکنی کردند را در اسرع وقت به دادگاه معرفی کنید و دادگاه هم باید خارج از نوبت رسیدگی کند .؟
اگر این کار محقق شود مشخص است که واقعا شما و قوه قضائیه دلسوز جانبازان هستید والا دیگه شعار بس است .
جانبازان را بحال خود رها کنید بهتر است تا اینکه اینهمه تبلیغ دروغ جهت خدمت رسانی بوق و کرنا کرده اید .
جانبازان برای سپاه حرمت خاص قائل هستند لا اقل شما هم به خودتان و ارمانهای سپاه احترام قائل باشید تا دید گا ها همینطور مثبت بماند .
فاش نیوز تشکر
سلام روز قیامت یقع اقای شهیدی رامیگیرم بخاطر برخوردبدش بامن
با سلام
من آزاده و جانباز 50% از كار افتادگي كلي دارم تاكنون در سه نوبت به كميسيون حالت اشتغال براي استفاده از حالت اشتغال رفتم درحاليكه مدارك عدم كار را ارائه دادم به لفظ مي گفتند شما حالت اشتغال مي شوي اما هنگام بصورت رسمي ازطريق بنياد شهيد عدم استفاده ازاستفده از حالت اشتغال بمن اعلام ميشد . متاسفانه سپاه هم به وعده هايش و حمايتي نكرد ؟؟؟!!!
سلام و احترام به سردار رشید اسلام جناب آقای شریفی ، هدیه ازدواج اینجانب را لطفا پرداخت کنید می خواهم برای یک نفر بی سرپرست جهیزیه عروسی بخرم.
مدارک ازدواجم از تاریخ عقد یعنی 26/03/93 در بنیاد شهید بوده و من هر یکماهی یکبار به بنیاد شهید شهرستان مرودشت سری میزدم می گفتند هنوز تامین اعتبار نشده و تا چند روز پیش آقای اکبر زاده مسوول ایثارگران سپاه شهرستان مرودشت را به صورت ناگهانی دیدم که گفتن هدیه ازدواج شما را سپاه می دهد نه بنیادشهید.
تا اینکه در تاریخ 31/05/94به سپاه فجر فارس مراجعه کردم و گفتند هدیه ازدواج به کسانی تعلق می گیرد که تاریخ عقدشان یکسال نگذشته باشد، خواهشا سردار محترم با پرداخت هدیه ازدواج که حق من است موافقت نمایید چون به من اطلاع رسانی نشده بود.

استان فارس
با سلام اینجانب یونس داور جانباز حالت اشتغال و کارافتاده کلی در سال 1369 استخدام بنیاد جانبازان ودر سال 1382 حالت اشتغال شدم تمام همکاران همشرایط من سالهاست از دوحقوق برخوردار هستند یکی حقوق جانبازی ودیگری حقوق کارمندی متاسفانه بنده محروم از حقوق جانبازی هستم البته بنده به عنوان پاسدار وظیفه مجروح شدم لطفا راهنمایم کنید
با سلام بلاخره بنده نفهمیدم که در این میان تکلیف جانبازانیکه دارای حکم از کار افتادگی کلی هستند ولی حقوق حالت اشتغال تا بحال نگرفته اند مثل بنده که کارمند حالت اشتغال بنیادشهید میباشم متاسفانه تمام همکاران جانباز همشرایط بنده در سال 1385 به دوحقوق بر خوردار شدند یکی حقوق پرسنلی دومی حقوق جانبازی متاسفانه از اول جانبازی تا حالا یک ریال هم نگرفتم از اول جانبازی تا حالا محروم هستم اجاره نشین هستم دوتا فرزند دارم و یک برادر معلول ذهنی که بنده سرپرستی برادرم را بعهده گرفتم اگر این قانون فقط برای کارمندان بنیاد شهید باشد باید بنده در سال 1385 به مزایای حق و حقوق جانبازی میرسیدم ولی متاسفانه تنها در شهر تبریزاز کارکنان بنیاد شهید بنده محروم حق و حقوق جانبازی هستم پس تکلیف بنده که باشرایط مساوی از این حق و حقوق محروم هستم چرا باید همشرایط من سالهاست چهار برابر من حقوق بگیرد آیا این انصاف است بخدا این ظلم است ظلم تا این اندازه آشکار بنده را دیوانه میکنند پس چه کسی جلوی ظلم را میگیردبنده روزی صد دفعه می میرم پس تکلیف ما ها چه میشود که با شرایط مساوی از این حق و حقوق محروم ماندیم چرا کسی نیست چرا دولت مردانی پیدا نمیشود به این ظلم آشکار پایان دهد ما هم زن و بچه داریم من هم جانبازم فرق گذاشتن هم اندازه دارد جناب آقای شهیدی از شما خواهش میکنم دستور فرمائید بنده هم برگردم به سره کارم چون در جوانی حالت اشتغال شدم میخواهم ادامه خدمت کنم توسط حضرتعالی بتوانم به حق حقوق جانبازی برسم ..با تشکر
یکسان سازیتان همین بود فقط ماهی 200تومان
یکسانسازی ها روکه باطل کردن؟
چرایکسانسازی هاروباطل کردن؟؟
بنده در سال ۶۵ به خدمت سربازی در سپاه اعزام شدم و در سال ۶۶ تیر خوردمو در سال ۸۴ حالت اشتغال شدم کی بازنشسته میشوم با تشکر

چرا جواب نمیدین
با سلام.میخواستم ببینم معوقه ی جانبازان که تلویزیون شبکه خبر هم زیرنویس میکرد کی پرداخت میشود
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi