شناسه خبر : 36586
دوشنبه 19 مرداد 1394 , 08:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آخرین پست فیسبوک مهدی هاشمی

 مهدی هاشمی تا ساعاتی دیگر برای گذراندن دوران محکومیت خود باید وارد زندان اوین شود.

وی به همین منظور در آخرین مطلب فیس بوکش نوشته است: «آخرین پست فیس بوک را در شرایطی می نویسم که تا ساعاتی دیگر با وجود عدم دریافت اجراییه، خود را به اجرای احکام زندان اوین معرفی می کنم. این درگاه ارتباطی با شما باز خواهد ماند و پرینت همه پیام ها و نظرات توسط یکی از اعضای خانواده در ملاقات های هفتگی به اطلاعم خواهد رسید و به فراخور ضرورت پاسخ هم خواهم داد. یک پست مفصل هم درباره روند دادگاه نوشته ام که به زودی منتشر خواهد شد. گاهی هم عکس یا موضوعی خاص که به ذهنم می رسد یا خاطره ای از زندان را می دهم در فیس بوک بگذارند تا بدانید زندان اوین چگونه روزی میزبان پدر است و روزی پسر. با این تفاوت که اوین گویا ماندگار است و از میان ما نمی رود...
مردم چشمم به خون آغشته شد/ در کجا این ظلم بر انسان کنند»

 

 

 

منبع: فارس
اینستاگرام
برو به جهنم كه بابات خون به دل مردم و رهبر عزيزمان كد و تو و فايزه هم هرزه كاري و غارت بت المال و جاسوسي دشمن را.....برويد به درك.
بعید می دانم ایثارگر باشی.
سلام ، این گوشه کوچکی از آتش قیامت است که خودشان افروختند تا صاحب ثروت و قدرت بشوند اما خیلی زود متوجه شدند که پولهای حرام را باید در زندان نوش جان کنند.
از قرار معلوم ایشان هنوز آرای دادگاه را قبول ندارد و خودش را بی گناه فرض کرده است لذا این اظهار نظرات نشان از صدور رای مجازات بسیار کمتر از جرم ارتکابی میباشد. نتیجه مدارا با دزدان بیت المال همین است که خودشان را صاحب تمام بیت المال فرض کردند. ایکاش همانطور که گزارش ثروت داخل کشور افرادی که وارد پستهای حساس حکومت میشوند اعلام میگردد ، گزارشی از میزان ثروت داخلی و خارجی افرادی که از پستهای حساس حکومت خارج میشوند اعلام شود زیرا بخش دوم میبایست حساسیت بیشتری در قوانین مصوب و نظرات قانون نویسان داشته باشد.
خدا کند که دادگاه سیاسی نبوده باشد ، چرا قوه قضاییه از پخش جلسات دادگاه های مهم نظیر این هراس دارد ، مگر ادعا بر دزدی بیت المال نیست ، پس حق مردم است که بدانند.
سلام.آقای مهدی هاشمی مامردم عادی کشورچیزی نمی دانیم جرم شماچیه چون درجریان دادگاه نیسیم الله اعلم چه بوده وچه گذشته. چون مردم عادی ازهمه چیزبی خبرند.اماحرف زیاددرموردشما میزنندازجمله حیف ومیل بیت المال وبراندازی انشاا....که واقعیت نداشته باشدچون شمافرزندکسی هستی که زحمت زیادی برای این مملکت کشیده است واقعأدرزمان جنگ فقط پدرشمابوددرآن وضعیت کشورایران رانجات دادوحق زیادی براین آب وخاک دارد.امیدواریم زحمت ایشان درنظرمردم بماند......اماباوربفرماییددرکشورمافقربیدادمیکندهزاران نفروخانواده هستندبرای پول خریدنان معطل هستندوشب گرسنه میخوابند..
گناهشان به گردن غارت گران بیت المال ومسئولینی که کوتاهی میکنند....موفق باشیدامیددارم همه چی عادلانه حل شود بهرام ازکرمانشاه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi