شناسه خبر : 36779
یکشنبه 25 مرداد 1394 , 15:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وقف دارایی یک راوی برای دفاع مقدس

علیرضا دلبریان راوی دفاع مقدس بخش مهمی از دارایی خود را وقف روایت دفاع مقدس و ترویج فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت کرد.

علیرضا دلبریان راوی دفاع مقدس بخش مهمی از دارایی خود را وقف روایت  دفاع مقدس و ترویج فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت کرد.

علیرضا دلبریان یک باب مغازه از دارایی خود را وقف روایت جنگ و ترویج فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت کرد. وی با بیان اینکه تنها چیزی که مرا در فراغ یاران شهیدم تسکین می دهد، خدمت در عرصه  روایت سیره آنان و بدعت زدایی از فرهنگ جبهه است، گفت: روایت جنگ باید زنده بماند و تمام تلاشم را جهت این امر می‌کنم.

وی معتقد است: تولید محتوا در حوزه‌های مختلف نیازمند منابع مالی است و اگر قرار باشد جریانی پایدار و گسترده در تولید محتوا شکل بگیرد، وقف می‌تواند یکی از روش‌های بسیار موثر در این قصه باشد و اگر خود ما برای انتقال معارف دفاع مقدس هزینه نکنیم، کسی هزینه نخواهد کرد.

این روایتگر برجسته مشهدی به پدران و مادران شهدا توصیه کرد: یکی از آن خط‌شکنی‌های بسیار ضروری وقف برای شهدا است و امیدواریم که با اقتدا به این رزمنده صادق، موجی از این جریان در میان مومنان و انقلابی‌ها شکل بگیرد و نام فرزندان و شهدا زنده بماند.

وی تاکید کرد: عده‌ای برای خلق این میراث از جان گذشتند و حالا نوبت آن است که ما ، برای حفظ میراثشان از بخشی از مال خود بگذریم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi