شناسه خبر : 36810
دوشنبه 26 مرداد 1394 , 11:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسئولان به اشتغال فرزندان و مسکن آزادگان رسیدگی کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مسئولان به اشتغال فرزندان و مسکن آزادگان رسیدگی کنند.

 

بوشهر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر امام جمعه بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در دیدار جمعی از آزادگان استان بوشهر ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان به ایران اسلامی، اظهار داشت: آزادگان انقلاب اسلامی نماد انسان‌های رزمنده و امتحان داده در بحران‌های سخت نظام هستند.

وی با بیان اینکه آزادگان نماد ولایتمداری، بیداری و پایداری هستند، خاطرنشان کرد: رزمندگان هم در جبهه و هم در زمانی که در اسارت بودند به جهاد با دشمن پرداختند و در هر دو عرصه نیز موفق و سربلند و سرافراز بوده‌اند.

آیت الله صفایی بوشهری اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران در شرایط کنونی جهان به جهاد مستمر در همه عرصه ها نیاز دارد تا ان‌شاءالله با این جهاد، زمینه ظهور امام زمان (عج) را فراهم کند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان با بیان اینکه دشمن به دنبال نابودی اعتقادات نسل جدید است، تا در زمانی که آنان اداره کشور را در دست گرفتند روحیه جهادی و دشمن ستیزی اولیه را نداشته باشند، افزود: این رزمندگان دوران دفاع مقدس و آزادگان هستند که باید به جوانان آموزش‌ها و راهنمایی‌های لازم در زمینه دشمن شناسی، مبارزه با استکبار و پیروی از فرمان ولایت را بدهند.

وی در ادامه خاطره‌نویسی از دوران اسارت را یکی از اساسی‌ترین و مؤثرترین راه‌های ماندگاری روحیه جهاد و انتقال آن به نسل جدید عنوان کرد.

آیت الله صفایی بوشهری خطاب به مسئولان گفت: مسئولین باید در رابطه با آزادگان در عرصه اشتغال فرزندانشان و همچنین در عرضه مسکن، تسهیلات، بهداشت و درمان و غیره به وظایف خود عمل کنند.

وی افزود: دشمن  قصد دارد وضعیت ایران اسلامی را مانند کشورهایی مثل یمن و سوریه و عراق  کند و آنان در این راستا تمام تلاش خود را می‌کنند تا با تهدیدات خود ایران اسلامی را از پای درآورند، و این مسئولیت رزمندگان و آزادگان را در انتقال مفاهیم جهاد به نسل نو سنگین تر می‌کند.

 

منبع: مهر
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi