شناسه خبر : 37120
یکشنبه 08 شهريور 1394 , 13:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیمه تکمیلی در تبریز قطع شد!

داود طاهری- از مورخ 94/06/01بنیاد شهیدو امور ایثارگران شهرستان تبریز با استناد به بخشنامه شماره 50956 مورخ 94/04/03 سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با امضاء آقای دکتر محمد باقر نوبت ، بیمه تکمیلی ایثارگران شاغل و بازنشسته را قطع کرده و اعلام نموده که برای ادامه بیمه تکمیلی درمان به دستگاه اجرایی خویش که از آنجا بازنشسته شده اید مراجعه کنید .
به اداره کل متبوع ( میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان شرقی)  مراجعه و پیگیر شدم که گفتند هیچگونه اطلاعی از این موضوع نداریم .
این در حالی است که بعلت نارسایی کلیه هایم وجود سنگ های متعدد احتیاط اورژانسی به عمل جراحی دارم .
شایان ذکر است از یک سال قبل هم بیمه تکمیلی و درمانی  ایثارگران شاغل و بازنشستگان بعهده دستگاههای اجرایی بوده اما همانگونه که مسحضرید با مشکلات فراوانی مواجه بودیم چون اجرای درمان صددرصد ایثارگران با روحیه دستگاه های اجرایی سازگار نبود و عملا" در ارائه خدمات درمانی به ایثارگران ناتوان بوده و ضعیف عمل می کردند  .
پیشنهاد می شود  بنیاد شهید و امور ایثارگران متولی این امر مهم باشد .
 

اینستاگرام
ما نمی دانیم حکایت وجود دستگاه عریض و طویلی مثل بنیاد برای چیه؟ وقتی همه ایثارگران از بنیاد ناراضی هستند چرا منحل نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بنیاد کیسه ای است برای پر شدن جیب بعضی ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من هم بانظر برادر عزیزم موافقم .
دراكثر استان بيمه تكميلى قطع گرديده ودر اردبيل هم قطع شده هم بنياد وآموزشوپرورش بيمه مارا قبول ندارند
بخشنامه 50956 گفته کسورات بیمه (سرانه ماهانه) بعهده دستگاههاست نه خود درمان و بیمه تکمیلی . عجیب است من چندبار این بخشنامه را خوانده ام ولی هیچ استنباطی از اینکه درمان به دستگاهها برگردد نکرده ام !!!
خدا لعنتشان کنه که مارا مثل توپ لگد مال میکنند
دوست عزیز این، مصوبه نمایندگان بی فکر مجلسه. دولت هم مجری است. ولی در نهایت هر دو خوشحالند دولت از اینکه اکثر دستگاهها خود را ملزم به هزینه کردن برای شاغلین و بازنشسته ها نمی دانند همانطور که تا کنون نکرده اند.و مجلس هم علی رغم اینکه می داند مصوباتش در مورد هزینه های درمانی ایثارگران برای دستگاهها پشیزی ارزش ندارد به تولید مصوبه های بی خاصیت ادامه می دهد.
همه جای ایران بیمه جانبازان قطع شده ظاهرا مسئولین اطلاع ندارند وگرنه فورا جناب روحانی دستور جدی ونوبخت را توبیخ خواهد کرد که قریب به یک میلیون نفر جانباز وخانواده شان سرگردان بین بنیادوادارات هستند وما شیمائی ها نفس اخر میکشیم لطفا کسی به اقای شهیدی اطلاع رسانی کند
بابا جانبازان کارمند هم بخدا آدمند اونا هم مریضی دارند این تبعیض برای چیست ؟آقای نوبخت لطفا بخشنامه ی خودتون را اصلاح کنید
بنیاد آ ذر بایجان شرقی تبریز از ریشه خراب باند بازی فقط مفت خورا استخدام کردند کاری برای خانواده شهدا و جانبازان ندارند کارشون این جانباز پدر مادر شهید بمیرد برند حلوا شون بخورند مردم هم با دیدن انها فکر کنند پول دفن مخارج عزاداری را هم بنیاد داده ستمگر واقعی هستند مرده پرست به اینها می گند تازنده هستند ریشه شون با تیشه می زنند بعد مردن سر دار می نامند مثل الموسوی فرمانده مخابرات لشگر عاشورا تا زنده بود کسی ازش یاد نمی کرد وقتی شهید شد با ان همه جراحات اسم سردار گذاشتند اون در عمل در جبهه سر دار بود نه در سرفه که بخش فرهنگی بعد شهادت تازه یادش امد در خانه درد تنهای کشید کسی سراغش نگرفت به لقالله پیوست
دوستان یکبار این بخشنامه 50956 را بخوانید نوبخت اصلا نگفته درمان فقط سرانه درمان (کسورات ماهانه) بعهده دستگاههاست بنیاد چگونه آنرا تعبیر به برگشت درمان به دستگاهها تعبیر کرده من نمی دانم!!!!!!!!!
بیمه درمانی کلیه ایثارگران تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفت
تاریخ انتشار : يکشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۵
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از ادامه پوشش درمانی کلیه ایثارگران توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد.
بیمه درمانی کلیه ایثارگران تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفت

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی پس از نشست عصر روز یکشنبه 8 شهریور ماه هیئت دولت در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی «ایثار» تصریح کرد: بر اساس توافق به عمل آمده با جناب آقای نوبخت رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، بیمه درمانی کلیه ایثارگران اعم از شاغلین، بازنشستگان و غیر شاغلین همانند سال گذشته تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار خواهد داشت.سایت بنیاد شهید
انتهای پیام/
تا بیان کوپن های درمانی را (کارت بیمه طلایی) چاپ کنند مثل پارسال شش ماه طول میکشه.
اوتهایی که سنگ اندازی دررابطه بیمه میکنن انشائ الله بدرد لا علاج بیفتند عامین یا رب عالمین
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi