شناسه خبر : 37489
یکشنبه 22 شهريور 1394 , 09:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تا ابد!

لطفا"  اگر کسی از قوانین اطلاع دهد من را راهنمایی کند ممنونش هم می شوم
من در سال 92 برای اثبات آسیب ناشی از اثرات شیمیایی به کمیسیون عالی معرفی شدم و تمام اسناد هم ضایعات چشمی و پوستی و ریه را برایم تایید کردند ولی در روز کمیسیون به دلیل فاصله زیاد بین شهر ما و شیراز و ترافیک نتوانستم به موقع به کمیسیون برسم  و به من گفتند کمیسیون بعدی حالا هم می گویند که شما را کمیسیون عالی رد کرده و هیچ وقت دیگر  حق اعتر اض ندارید تا ابد!
حال سوال من این است که اگر این قانون هست این قانون منطقی می باشد
آش نخورده و دهان سوخته یعنی همین که من در کمیسیون شرکت نکردم  سی دی اچ اآر سی تی دست خودم بود اما کمیسیون غیابا" من را رد کد و حتی حق اعتراض راهم از من گرفت!
خواهش می کنم از دوستان هر راهی دارید  من را راهنمایی کنید

اینستاگرام
یک سئوال بیجواب. به همه ی ایثارگران عزیز سلام میکنم. چرا در زمان جنگ. صدا و سیما. روزنامه ها. و تمام گروههای خبری و چه انهایی که مستقیم و غیر مستقیم با جبهه و جنگ ارتباط داشتند همه و همه هر روز و هر لحظه کلمه ی رزمندگان را از سر زبان نمی انداختند و جوانان را تشویق میکردند تا به رزمندگان برای جنگ با دشمن بپیوندند؟؟؟ و اما حالا بغیر از مناسبتها و سا لگرد شروع جنگ تحمیلی و چند مناسبت دیگر کسی نام رزمندگان را نمی برد و اگر هم برده شود مصلحتی و از روی نان به نرخ روز خوردن است. البته جواب این سئوال را ما خودمان بسیار خوب میدانیم اما روی سخن من با مسئولین و آنهایی است که به صدقه ی سر همان رزمندگان به نوایی رسیده اند و ما را سپر بلای خود کرده اند و هر گاه منافع شان به خطر افتاده با دست پاچگی سراغ شهدا و ایثارگران شتافته اند. اینها از خداشانه تا اینطور بهانه ای را پیدا و کسی که بعد از گذشت این همه سال نتوانسته و یا نخواسته دنبال جانبازی خود برود را سرگردان و نهایتآ حق اعتراض را از او صلب نمایند خیلی کسا هستند که واقعآ از رزمندگان بسیار فعال انزمان بوده اند ولی حالا کسی به مشکلات و حرف انها گوش نمیدهد و این به اصطلاح کمیسیون پزشکی ذره ای به حرفشان گوش نمیدهد.
سلام . دوست عزیز هیچ کاری از دست کسی ساخته نیست .بنده هم مانند شما فرمول 7/24 را کسب نمودم اما بدون مدرک و دلیل در کمسیون عالی سپاه رد شدم .چون از موعود جلسه کمسیون باخبر نشدم .یک بار هم اقدام کردم اما قبول نکردند..
اینا فقط ادعا دارند .نمی دانیم چه خاکی به سرمان بریزیم .چون به موقع اقدام نکردیم حالا باید ادب بشیم تا دیگر به مسائل با احساس و .. برخورد نکنیم.وقتی صورت سانحه .گواهی طول درمان همزمان و و و داریم بنیاد به راحتی از کنار حقیقت میگذرد .فقط باید توکل به خدا کنیم .ماکه سوختیم .سوختیم .با سن بالا اجاره نشین با فرزندان بزرگ بیکار .در آتش این انقلاب خودمان میسوزیم .چرا چونکه بچه بودیم .احساسی بودیم .به جای اینکه نظام دنبال حق و حقوق ما باشد باید خودمان با هزینه ای که رزق روزی خانواده مان است را در این راه هزینه کنیم .فقط میتوانیم بگوییم حاشا به کرامت مسئولان که فراموش و نابودمان کردن فاش عزیز سپاسگزارم
شکایت درکمسیون ماده 16 وپیگیریهای مستمر راهگشا خواهد بود بنده حقیر دقیقا این مشکل برایم پیش امد 10سال طول کشید تا حقم را با 5درصد دادنند در حالی که از درد تنفس سینه ریه سالهاست رنج میبرم ضمنا این موضوع مربوط به سال 1380 میباشد الان شاید قانون عوض شده باشد
سلام ، متاسفانه اینگونه عملکرد متناقض بنیاد که در راستای کاهش خدمت رسانی به جانبازان محترم سالهای متوالی در دستور کار قرار دارد موجب نارضایتی شدید گردیده است. مسئولان محترم کشور بدانند که تعداد زیادی از جانبازان محترم بعلت همین سیاستهای ضد تشیع از حقوق قانونی محروم هستند لذا مجددا به مسئولان کل کشور هشدار میدهیم که تصویب قوانین بر ضد خدمت رسانی به جانبازان در تمام معاونتهای بنیاد جریان دارد که هیچیک از مسئولان کشور حاضر به تغییر و اصلاح آنها نیستند زیرا اعتقاد دارند چنانچه جانبازان طبق قانون تعیین درصد شوند باعث افزایش بار مالی خواهد شد فلذا تمام تلاش خودشان را کردند تا عده ای زیادی از جانبازان نتوانند به حقوق قانونی برسند. در اینصورت با وجود وزیران هزاران میلیاردی و بی درد چاره ای نداریم جز اینکه فقط پناه ببریم به خداومند متعال و از او استعانت بجوییم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi