شناسه خبر : 37497
یکشنبه 22 شهريور 1394 , 10:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روزنامه هتاک منحل شده درخدمت حزب منحله مشارکت

روزنامه‌ای که به خاطر انکار ولایت امیرمومنان علیه‌السلام توقیف شده بود، مجددا و به عنوان ارگان حزب بازسازی شده مشارکت منتشر می‌شود!
به گزارش جمهوریت، روزنامه «بهار» به عنوان ارگان حزب اتحاد ملت منتشر می‌شود. این در حالی است که مراحل قانونی فعالیت حزب‌ اتحاد ملت طی نشده و از سوی دیگر این‌حزب، بازسازی حزب منحله مشارکت می‌باشد.
از سوی دیگر روزنامه بهار با مدیرمسئولی سعید پورعزیزی (از اعضای دفتر ریاست‌جمهوری در دولت اصلاحات)  پیش از این به خاطر انکار ولایت امیرمومنان(ع) آن هم در آستانه عیدغدیرخم توقیف شد اما پس از مدتی اعلام شد قاضی پرونده روزنامه بهار را تبرئه کرده است.
نویسنده مقاله روزنامه زنجیره‌ای بهار از اعضای گروهک نهضت آزادی بود که در گذشته با سرلشکر قدر رئیس اداره کل دوم ساواک ارتباط داشت.

اینستاگرام
سلام ، اگر چنین افرادی در نظام اسلامی نبودند یقین داریم هیچگونه مشکلی در جامعه ایثارگران و مستضعفین کشور وجود نداشت اما حضور و فعالیت آزادانه اینگونه افراد ضد اسلام و تشیع همواره مشکل ساز بوده لذا آنها افرادی نفوذی را در دولت گماشتند تا مراقب آنها باشند.
چند روز قبل مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ دشمنان هشدار داد. عده ای طبق معمول شروع به انحراف افکار عمومی از واقعیت و منظور ایشان کردند لذا لازمست عاشقان ولایت مدار وظیفه خود را در قبال جلوگیری از انحراف افکار عمومی و بیان واقعیت ایفا کنند. مردم بخوبی میدانند منظور مقام معظم رهبری از نفوذ دشمنان همان افرادی میباشد که در بطن حکومت با مدارک تقلبی و قدرت ناشی از ثروت و دلارهای آمریکایی در تمام منافذ حکومت نفوذ کردند تا به مقاصد شوم و شیطانی استکبار دست یابند و موجب تضعیف نظام اسلامی - شیعی شوند.
آنها در این مقوله بخوبی وارد شدند و فعالیتهای گسترده ای در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی راه اندازی کردند که دیگر نیازی به محاکمه و تعطیلی روزنامه های ضد نظام نیست بلکه آنها براحتی از طریق فضای مجازی بدون هزینه ، تبلیغات ضد اسلامی و ضد حکومت را گسترش میدهند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi