شناسه خبر : 37536
دوشنبه 23 شهريور 1394 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

لیاقت یه کاغذ درست و حسابی

رضا زاهدی- از کدام تبعیض اینا چشم پوشی کنیم؟ حتی یه کارت شناسایی از جانباز دریغ می کنند. به قول دوستان رزمنده و جانباز که مستقیم در جنگ حضور داشته را از همه امتیازها محروم می کنند! چرا؟ چون که آقایان قانون گذار هر تصمیمی در جهت رفاه خودشان می گیرند.اما رزمنده ای که امروز از کار افتاده و مفلوک را از حداقل ها کنار می زنند.

 کدام عدالت کدام صداقت؟ ..هرقانونی که برای تهیدستان وضع نمودند هرگز اجرایی نشد .پرندگان .و یا هر مخلوقی که حق حیات دارد را ببینید.  از شناسنامه گرفته تا پلاک و مورد حمایت هستند اما نه متولی داریم و نه اینکه کسی ما را قبول می کند .درد زیاد است .

 حاج آقای شهیدی! حتما باید در مرکز باشیم و یا در جلو دوربین باشیم. مستمندان و فقرا  را فراموش نمودید، جسارت نشه ما هم بنده خدا هستیم. آیا کارت شناسایی جانبازان مغضوب شده را دیده اید؟ مایه شرمساری است که جانباز لایق یک برگ کاغذ درست و حسابی نیست!

 سردار سرلشکر جعفری بزرگوار! ما بچه بودیم و امروز را پیش بینی نکردیم اما شما چرا فراموش مان نمودید؟ شما چرا به فرمان حضرت امام .ره .توجه نمی کنید؟ اگر سپاه مدد رسان نباشد پس به کجا پناه ببریم؟ حاج آقای جعفری! در کمیسیون های پزشکی بنیاد آنچه را که قانون مستحق دانسته را از دریغ و آشکارا ظلم و تحقیرمان می کنند. ما در آتش ثروت و قدرت آقایان می سوزیم و فریاد رسی نداریم. فاش عزیز سپاس

اینستاگرام
زمانیکه برای ویزیت دکتر می خواهیم نوبت بگیریم و سپس برای دارو و غیرو از ما کپی کارت شناسایی می خواهند و ما با خجالت برگ کاغذی پاره پاره را که نه عکس دارد و با خودکار رنگ و رو رفته نوشته شده و در اثر مرور زمان له شده را ارائه می کنیم و سرمان را پایین می اندازیم که ایقدر با تحقیر نگاهمان می کنند . یعنی فرهنگ ایثار اینگونه است ؟ ایا یک جانباز حق یک تکیه مقوا عکس دار هم از بنیاد ندارد . ممنون هستیم از این همه زحمت ...ای عزیزان مسئول و مدیران بنیاد ....
سلام ، سال 56 بود هرگز شاه مخلوع نمی توانست باور کند با وجود ساواک و گارد شاهنشاهی و پلیس مخفی و هزاران ژنرال با پشتیبانی غرب کوچکترین آسیبی به تاج و تختش برسد. اما یکسال بعد تمام استحکامات ظلم و ستم به حول و قوه الهی فرو ریخت. پس از سلطنت شاه مخلوع شاهد بودیم در حین نظام اسلامی نیز برخی افراد ظالم و خیانت کار همانطور به سرنوشت دیکتاتورها گرفتار و سرنگون شدند. قدرت و غروری که از یک تکه کاغذ پاره و جند قطره جوهر بدست آید چه اعتباری در مقابل اراده الهی و خواست مردم دارد؟
با کمال تاسف باید بگوییم فریب خوردگانی که آرزوی بازگشت کفر به سرزمین شهیدان دارند باید توبه کنند و بسوی حق تعالی برگشت نمایند در غیر اینصورت هیچگونه ثروت و قدرت قادر نخواهد بود از خشم و غضب الهی و مردم خون داده جلوگیری کند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi