شناسه خبر : 37582
سه شنبه 24 شهريور 1394 , 11:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قابل توجه دانشجویان شاهد و ایثارگر

مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر از 21 تا 26 شهریور ماه جاری فعال شده است.

محمد علی فقیه در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی «ایثار»، گفت: سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی جدید، تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به استثناء دانشگاه جامع علمی و کاربردی به مدت 6 روز از روز شنبه، 21 شهریور تا روز پنجشنبه، 26 شهریور ماه جاری فعال شده است.
مدیرکل آموزش بنیاد افزود: دانشجویان شاهد و ایثارگر واجد شرایط می توانند به سامانه خدمات آموزشی اداره کل امور دانشجویان وزارت علوم به آدرسhttp://mad.saorg.ir/EDUS/STGallantry/STGallantryAgree.aspx مراجعه کرده و با مطالعه دقیق شرایط و ضوابط نسبت به ثبت مشخصات خود اقدام کنند.
فقیه تصریح کرد: نتایج بررسی صورت گرفته از طریق بخش پیگیری سامانه یاد شده و با درج کد رهگیری و کد ملی متقاضی قابل مشاهده است.

 

منبع: ایثار
اینستاگرام
جناب فقيه، چرا و به چه علت از سال 1391 کمک هزينه و ارتقاء و ... دانشجويان دولتي را پرداخت نمي کنيد؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi