شناسه خبر : 37661
شنبه 28 شهريور 1394 , 11:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

واحد ایثارگران واسه بیکاری!

فرزند شهید فرهنگی- آموزش و پرورش از بالا یعنی وزارت تا پایین که قسمت ایثارگران در هر اداره هیچ کار خاصی برای ایثارگران انجام نمی دهند هیچ ... واقعا وقت خود را در اداره ها و وزارت این واحد الکی می گذرانند و مشغول درآمد زایی از مدارس شاهد و ... هستند.
 

این بود بهای خون پدرانمان!  آخه این واحد از اداره اصلا" برای چی در اداره ها حضور دارند؟!

اینستاگرام
همچون واحد و اداره ای هم در سطح شرکت مخابرات هستند که کارش فقط جاده صاف کنی و ساختن نردبان ترقی از جنس (ایثار ) برای مدیران مقام پرست و پول پرست می باشد . به عبارتی بنام ایثارگران به کام مدیریت شرکت مخابرات ایران.
بنده چندسال پیش بازنشسته شدم ولی هنوز چند میلیون مطالبه از آموزش وپرورش دارم که می گویند جزو دیون است و پول نداریم ولی یک ماه پیش که فرزندم را در مدرسه شاهد ثبت نام کردم همان ابتدا پول شهریه را کامل از من گرفتند. جالب است که آموزش متوسطه وزارتخانه اردیبهشت امسال طی بخشنامه ای دریافت هر گونه شهریه از فرهنگیان در مدارس شاهد را ممنوع کرد ولی امور شاهد وایثارگر آموزش وپرورش شهر تهران جدولی به مدارس شاهد ارسال کرده که از فرهنگیان بویژه فرهنگیان جانباز هم مثل بقیه شهریه گرفته شود. واقعاً برای عده ای بی فرهنگ که حتی برای غارت جیب ایثارگران هم کیسه دوخته اند متأسفم.
ايثارگران آموزش و پرورش اگه براي ايثارگران آب نداره براي خودشون نون داره . همين فايده كافيه كه اين اداره كل باشه . متاسفانه در سالهاي اخير نهادي متولي ايثارگران ، ادارت كل ايثارگري و حتي كميسيون ماده 16 كه اساسا براي دفاع از حقوق ايثارگران و پيگيري مشكلات آونا تشكيل شده بيشتر ساز مخالف مي زنند و از دستگاه دفاع مي كنند و علنا مهره اي شدن در دست دستگاههاي اجرايي براي تضييع حقوق ايثارگران.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi