شناسه خبر : 37731
سه شنبه 31 شهريور 1394 , 10:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری یادواره «شهدای گمنام» در شهرک شهید محلاتی

یادواره «شهدای گمنام» پنج شنبه دوم مهر، بعد از نماز مغرب و عشاء در کنار تربت پاک «شهدای گمنام» شهرک شهید محلاتی برگزارمی شود.

محسن شکر نابی مدیر روابط عمومی شهرک شهید محلاتی  درباره برگزاری یادواره شهدا در این شهرک گفت: همزمان با سالروز عید سعید قربان و ایام  بزرگداشت هفته دفاع مقدس و در آستانه سالگرد شکست حصر آبادان در عملیات ثامن الائمه(ع)، یادواره «شهدای گمنام» در شهرک شهید محلاتی به همت ناحیه مقاومت بسیج امیرالمؤمنین(ع)، مدیریت شهرک شهید محلاتی، شهرداری منطقه یک و ستاد یادواره شهدای گمنام این شهرک، برگزار می شود.

وی با دعوت از عموم مردم، خصوصاً جوانان برای شرکت در این محفل معنوی، اظهار داشت: این مراسم در دومین پنج شنبه از ماه ذی الحجه (دوم مهرماه)، بعد از نماز مغرب و عشاء در کنار تربت پاک «شهدای گمنام» شهرک شهید محلاتی برگزار می‌شود و ضمن استفاده از تلاوت قرآن کریم، توسط یکی از قاریان برجسته کشورمان و برپایی نمایشگاه کتاب و تصاویری از شهدا، برنامه‌های متنوع فرهنگی با موضوع «شهدا»، «ایثار» و «دفاع مقدس» پیش بیینی شده که اجرا خواهد شد.

شکرنابی در پایان با اشاره به برپایی مراسم دعای عرفه، یاد آور شد: چهارشنبه اول مهر مصادف با نهم ذی الحجه، هم نوا با زائران بیت الله الحرام در صحرای عرفات و با تأسی به سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، «دعای عرفه» با حضور اهالی ولایتمدار شهرک شهیدمحلاتی و شهرک های مجاور، از ساعت ۱۴:۳۰ درکنار تربت پاک «شهدای گمنام» این شهرک و با نوای ذاکرین اهل بیت «عباس طاهری» و «محمد قدیانی» برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi